Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Hoe vaak poep jij?

<< < (27/32) > >>

LelleL:
Ik neem dan gewoon de mannenwc, staat nooit een rij voor.
Vind ik ook altijd schitterend om in de kroeg te doen ;)

Maar ik kan en moet dus ook overal. Soms wilde ik wel dat ik niet moest want als je de eerste keer bij iemand op visite bent vind ik het behoorlijk irritant, maar ik zou het met de beste wil van de wereld niet tegen kunnen houden.

@rno:
Hoort deze draad trouwens niet thuis in Café Centraal? Die is volgens mij afgeschermd van de boze wereld en daardoor wat intiemer.

lieve lijn:

--- Citaat van: (Lelle) op 06 mei 2010, 21:42:59 ---Ik neem dan gewoon de mannenwc, staat nooit een rij voor.
Vind ik ook altijd schitterend om in de kroeg te doen ;)

Maar ik kan en moet dus ook overal. Soms wilde ik wel dat ik niet moest want als je de eerste keer bij iemand op visite bent vind ik het behoorlijk irritant, maar ik zou het met de beste wil van de wereld niet tegen kunnen houden.

--- Einde van citaat ---

uhm ja maar op festivals zijn die er niet... tenzij jij een plaskruis kan gebruiken zonder zo'n vieze p-mate  ;D

LelleL:
Haha ik doelde op drukke kroegen, maar heb het in dat geval ook over plassen. Te laat op de avond voor andere dingen ;)

Eelco:
http://www.welingelichtekringen.nl/we-zijn-niet-gebouwd-om-op-de-wc-te-zitten.html

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie