Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Hoe vaak poep jij?

<< < (4/32) > >>

Monica:

--- Citaat ---Monica, heb jij al kennis gemaakt met onze ranzige draad?? http://www.vegatopia.com/forum/index.php?board=8;action=display;threadid=9693  
--- Einde van citaat ---

Lijkt me wel een draad voor mijn zoons.  :wortelek:
Met twee puberzoons heb je de meest bijzondere praat, vooral 's avonds bij het eten. En dan manlief er nog bij met zo'n voorliefde voor mopen... :gossip:

Monica:
Moppen dus, mijn grammatica laat het ff afweten  :-\

B@ñ@ñenschuimpje:

--- Citaat van: Monica op 15 juni 2005, 16:14:39 ---Moppen dus, mijn grammatica laat het ff afweten  :-\

--- Einde van citaat ---

Als je dat er niet bij vermeld had, had ik gedacht dat het gewoon een tikfoutje was.  :clown:

Poek:
In Vlaanderen schijnt poepen een ander woord voor neuken te zijn. Hier betekent het natuurlijk alleen bouten, drukken, een grote bah doen, een grote boodschap doen, kakken, schijten, uitkakken, uitpoepen, uitschijten, zich ontlasten, zijn behoefte doen of zijn gevoeg doen.

Kiwi:

--- Citaat van: Poek op 15 juni 2005, 17:07:36 ---In Vlaanderen schijnt poepen een ander woord voor neuken te zijn.
--- Einde van citaat ---

En dan wordt de uitslag van de poll waarschijnlijk heel anders! ;D
Bij ons thuis zit er (voor zover ik weet) trouwens geen verschil in neukfrequentie tussen vegetariër en vleeseter.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie