Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Poema op de Veluwe

<< < (6/9) > >>

Marietje:
Ja, de lanspuntslang was het toch in Hoorn of die omstreken?

Maar wat voor belang zou Pantera hebben om die foto's te photoshoppen?
't Trouwens niet de eerste keer dat er een poema gesignaleerd is. Een paar jaar terug liep er eentje in Limburg, die is nooit gevonden voor zover ik weet. Misschien is hetzelfde die een stukje gelopen heeft? Wel knap dan dat ie al die wegen en spoorwegen is overgestoken zonder platgereden te worden, maar 't kan toch?

Poek:
De foto's zijn volgens Pantera bewerkt om te zorgen dat de plek niet herkenbaar wordt, omdat anders er weer veel poematoeristen naar die plek zouden komen.

Aiko:
Ik heb die foto even snel op de almachtige televisie gezien. De hele foto was redelijk vervaagd. Als het bewerkt is om herkenning van de omgeving te voorkomen, kun je toch ook dat beest zelf scherp laten? Komen nu bij mij een beetje over als prutsers...

Iknik:
Marc Damen, zoogdierenchef van Burgers in Arnhem, vindt het allemaal wat dubieus. Uit dit bericht (login "universele1", pass "login") :

--- Citaat ---Van der Valk [van Pantera] zou het dier al eens hebben gezien vanaf veertig meter afstand. (...) Maar hij kan nog steeds niet met zekerheid zeggen of het inderdaad een poema was. 'Da’s heel raar voor een expert', zegt Damen. 'De gemiddelde abonnementhouder van Blijdorp kan je dat vanaf die afstand zó vertellen.'

--- Einde van citaat ---

Kiwi:
Er is nu misschien zelfs sprake van een tweede poema op de Veluwe. :o

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie