Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Poema op de Veluwe

<< < (7/9) > >>

Miezemiez:
haha geweldig! maar ik begin toch te denken dat dit een grote grap is...

Ligfietsertje:

--- Citaat van: Kirsten op 27 juni 2005, 11:31:15 ---haha geweldig! maar ik begin toch te denken dat dit een grote grap is...

--- Einde van citaat ---

De eerste misschien niet (afwachten), maar die tweede poema (foto toegestuurd door een anonieme mailer) die is volgens mij even echt als de blauwe vinvis die daarnet mijn slaapkamerraam voorbij vloog.

Kiwi:

--- Citaat van: Ligfietsertje op 27 juni 2005, 11:37:22 ---de blauwe vinvis die daarnet mijn slaapkamerraam voorbij vloog.
--- Einde van citaat ---

Je hebt er toch zeker wel een foto van gemaakt? ;)

Ligfietsertje:

--- Citaat van: Kiwi op 27 juni 2005, 11:46:55 ---Je hebt er toch zeker wel een foto van gemaakt? ;)

--- Einde van citaat ---

Nu was mijn filmrolletje toch wel net op zeker en volgens mij was het een dwaalgast dus krijg ik niet snel een tweede kans  ;)

Aiko:

--- Citaat van: Kiwi op 27 juni 2005, 11:21:35 ---Er is nu misschien zelfs sprake van een tweede poema op de Veluwe. :o

--- Einde van citaat ---

Sportartikelenfabrikant Puma heeft Pantera een donatie gegeven om haar zoektocht voort te kunnen zetten. "We zitten niet op een schouderklopje te wachten. Maar het gaat ons aan het hart als de poema, panter of jakhals zou worden doodgeschoten."

Mooi goedkope reclameuitbuiting.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie