Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Poema op de Veluwe

<< < (2/9) > >>

Draek:

--- Citaat van: Lovel¤cker op 16 juni 2005, 00:12:04 ---Dat valt te betwijfelen: iemand hield het dier (illegaal) als huisdier waarschijnlijk. Geen dierentuin die een poema mist.

--- Einde van citaat ---
Dat valt nog te betwijfelen. Ik had afgelopen week cijfers opgevraagd bij dierentuinen over het aantal dieren enzo. En vele konden niet de cijfers geven (1 dierentuin gaf het gewoon niet). 'De cijfers veranderden te vaak om daar juiste gegevens over te hebben'. Dus als dat administratief toch een chaos is, dan kunnen ze er vast wel eens een missen :P

Maar inderdaad zou het waarschijnlijk een dier zijn van iemand zijn prive dierentuin.

heliofoor:
" Beetje een open deur op dit forum. "

4-3, dat valt nog mee met die open deur

Kiwi:
Ja, dat valt inderdaad nog wel mee.

Christiaan:

--- Citaat van: Dr@gonfly op 16 juni 2005, 01:30:22 ---Dat valt nog te betwijfelen. Ik had afgelopen week cijfers opgevraagd bij dierentuinen over het aantal dieren enzo. En vele konden niet de cijfers geven (1 dierentuin gaf het gewoon niet).

--- Einde van citaat ---
:laugh:

En jij denkt dat ze die cijfers aan elke mafketel die ze mailt geven?

Ze hebben wel betere dingen te doen.

Draek:

--- Citaat van: Christiaan op 16 juni 2005, 07:39:13 ---En jij denkt dat ze die cijfers aan elke mafketel die ze mailt geven?
--- Einde van citaat ---

Ja hoor. Van artis kreeg ik alleen een document met de soorten en aantallen per groep (zoogdieren, vogels, etc). Kon je zien dat ze vorig jaar weer groeide.

--- Citaat ---Ze hebben wel betere dingen te doen.

--- Einde van citaat ---

Ja...de overschotten afschieten...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie