Vegatopia Forum

Recente berichten

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10
21
Koken / Re: Wat eten we vandaag?
« Laatste bericht door Sam Gepost op 21 april 2025, 16:56:14 »
Witlof met aardappelpuree uit de oven.
22
« Laatste bericht door meisbaer Gepost op 21 april 2025, 12:28:21 »
Vanavond wordt het gestoofde wortels, pastinaak, aardpeer en broccoli met peterselie, gekookte aardappelen met een champignonsaus.

Het werd aardappelpuree, en de peterselie was vervangen door lavas (ik heb een plant op mijn balkon die gesnoeid moest worden). De broccoli heb i, maar achterwege gehouden. Het gebeurt wel vaker dat ik tijdens het koken opeens wat anders verzin dan wat ik van plan was  :) .

Vrijdag had ik trouwens zelf pizza gemaakt, dat had ik al heel land niet meer gedaan. Het zakje gist was al over datum, maar het werkte nog wel. Als beleg tomatensaus, courgette, paprika, rode ui, champignons, Mozzarella en pecorino.
23
« Laatste bericht door Eelco Gepost op 20 april 2025, 20:26:37 »
Peterselie-aardappeltjes, bloemkool en bleekselderij in kaassaus en kikkererwtenburgertjes.
24
« Laatste bericht door Sam Gepost op 20 april 2025, 20:00:35 »
Tomaten-paprika-wortelsoep met een Indiase twist. Erbij versgebakken zuurdesem foccaccia.
25
« Laatste bericht door meisbaer Gepost op 20 april 2025, 16:08:48 »
Gisteren pandanrijst met eitjes in tomatensaus, sambal goreng spitskool en taugé, tofu in pindasaus met taugé.

Vandaag bij de lunch het bakje aspergesoep uit de vriezer, opgeleukt met een half hardgekookt ei en wat waterkers.

Vanavond wordt het gestoofde wortels, pastinaak, aardpeer en broccoli met peterselie, gekookte aardappelen met een champignonsaus.
26
« Laatste bericht door Sam Gepost op 19 april 2025, 23:24:40 »
Tagliatelle met in roomboter en witte wijn gestoofde asperges, met geraspte gruyere.
27
« Laatste bericht door Sven Gepost op 19 april 2025, 22:50:50 »
Gisteren een potluck met vrienden. Mijn bijdrage was een aardappelsalade met groene asperges en kervel. Verder was er nog onder meer een vegan Luikse salade en mini-quiches.

Vanavond puree met kervel, broccoli, salade van witlof en tomaat.
28
« Laatste bericht door Eelco Gepost op 19 april 2025, 19:06:12 »
Een spinazielasagne met bechamelsaus, bedekt met een dun laagje geraspte kaas.
29
« Laatste bericht door Sam Gepost op 18 april 2025, 20:45:02 »
Vers gebakken desembrood, met paprika-tomatensoep erbij.
30
« Laatste bericht door Eelco Gepost op 18 april 2025, 20:15:15 »
Een zeer goed gelukte pizza bianca, met perfect pizzadeeg. Belegd met witlof, champignons, olijven en mozzarella (plus knoflook en pepertjes).
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10