Vegatopia Forum

Recente berichten

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10
21
Koken / Re: Wat eten we vandaag?
« Laatste bericht door Eelco Gepost op 11 februari 2026, 20:04:34 »
Tagliatelle in salieboter, erbij gestoofde bloemkool, bleekselderij, paprika en bruine bonen.
22
« Laatste bericht door Eelco Gepost op 10 februari 2026, 21:18:26 »
Lekker Eelco, inspiratie voor woensdag!
:D

Ik kookte vanavond weer in het buurthuis voor De Sociale Maaltijd, de nieuwe naam van Robin Food. Vooraf tomatensoep, gevolgd door penne met een goedgevulde tomatensaus en een frisse salade. Toe yoghurt met perensiroop.
23
« Laatste bericht door Sven Gepost op 10 februari 2026, 19:10:21 »
Gisteren: rode kool, vegaworstjes, aardappelpuree

Vandaag: spinaziestamppot (puree van gisteren + diepvriesspinazie), rode biet, vegaschnitzel

Vooral snelle maaltijden na een lange werkdag.
24
« Laatste bericht door meisbaer Gepost op 09 februari 2026, 22:33:13 »
Bij de lunch pompoenlinzensoep uit de vriezer. Mijn vriend had vanavond volkoren macaroni met paprika, courgette en gemengde bonen in tomatensaus gemaakt.

Mijn zus had uit Londen lekkere dingen meegenomen, o.a. eccles cakes. Een soort van kleine, ronde bladerdeegkoekjes die gevuld zijn met krenten en rozijnen. Erg lekker als ze even goed warm zijn gemaakt in het broodrooster.
25
« Laatste bericht door Sam Gepost op 09 februari 2026, 22:30:00 »
Lekker Eelco, inspiratie voor woensdag!

Vandaag tussen wat afspraken door een snelle stamppot boerenkool en vegaballetjes uit de vriezer.
26
« Laatste bericht door Eelco Gepost op 09 februari 2026, 20:02:25 »
Een ovenschotel van aardappelschijfjes en bloemkool in een mosterdsaus, bedekt met mozzarella en nigellazaadjes.
27
« Laatste bericht door meisbaer Gepost op 08 februari 2026, 21:37:18 »
Ergens gelunched met m zussen in Middelburg. Ze hadden er niet heel veel vega,  maar de dagsoep van broccoli en courgette was prima. Omdat mijn maag weer honger begon te krijgen later op de middag nog een stukje erg lekkere appeltaart.

In de trein terug had ik al boterhammen op, maar thuis nog een noedelsoepje opgeleukt met radijs, edamame en een gebakken eitje. Even later nog een bakje mais met komkommer.
28
« Laatste bericht door Eelco Gepost op 08 februari 2026, 20:20:29 »
Kristof is weer thuis na een lange repetitieperiode. Hij had zin in spaghetti aglio, olio e peperoncino, erbij gestoofde spruitjes, bloemkool, koolrabi en bruine bonen.
29
« Laatste bericht door Sam Gepost op 08 februari 2026, 18:23:45 »
Bonen-tomatensoep met lekker veel paprika en ui, en pittige gerookte paprikapoeder. Erbij vega worstenbroodjes.
30
« Laatste bericht door Sven Gepost op 08 februari 2026, 08:39:58 »
Curryversie van ratatouille met kikkererwten en kokosmelk. Daarbij rijst.

Middernachtsnack na de kroeg: veggie Whopper
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10