31
Koken / Re: Wat eten we vandaag?
« Laatste bericht door Sven Gepost op 28 mei 2026, 21:55:30 »Stoofpotje van courgette, rode paprika, wortel en tofu in een pinda-kokossaus. Met basmatirijst.
). Het is nog aspergetijd, dus we namen klassieke asperges met hollandaisesaus en aardappelen, vooraf een tomatensoepje. Het waren gulle porties en de asperges waren zo goed dat ik ze zonder saus heb gegeten. De huisgemaakte hollandaisesaus paste echter ook goed bij de aardappelen, vond ik.