Mei 22, 2012, 20:32:26 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Nieuw in de vraagbaak: Vegetarisch eten op feestjes en bedrijfsuitjes.

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 [2] 3 4 5 ... 8   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Stickers plakken!  (gelezen 10645 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Maartje!
Dol op lieverkoekjes en heeft Speciale Krachten
Redactie Vegatopia
Mega-forummer

« Antwoord #20 Gepost op: Maart 09, 2007, 18:26:08 »

Maar wat heeft Fems flat te maken met de koeien op de melkpakken van de Aldi? Gerard heeft ze er toch niet opgetekend?

This is between me and the vegetable!
proud-veggie
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: Maart 09, 2007, 18:39:06 »

Je moet beter lezen maartje want ik had het niet over fems flat maar over een flat. En als ik dat wil mag ik daar een sticker opplakken. Bovedien hebben die koeien op melkpakken van de aldi er veel mee te maken, want dat zijn leugens. Die koeien lopen niet in de wei zoals op dat pak staat. En die stickers zijn geen leugens. Dat is simpel de waarheid.
« Laatste verandering: Maart 09, 2007, 18:45:46 door proud-veggie » Gelogd
fem fatale
Forumkenner 2010
Mega-forummer

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #22 Gepost op: Maart 09, 2007, 18:41:40 »

Nee dat mag je niet.

Supercalifragilisticexpialidocious!
proud-veggie
Gast
« Antwoord #23 Gepost op: Maart 09, 2007, 18:45:06 »

Dat mag ik wel Fem fatale. Want ik doe het tog?? En op een hoofdingang van een flat een sticker plakken gaat niemand dood van.
Harry
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: Maart 09, 2007, 18:45:51 »

Als proud-veggie maar niet zo slordig plakt als dat hij denkt. Tongue
proud-veggie
Gast
« Antwoord #25 Gepost op: Maart 09, 2007, 18:47:05 »

Leg me dan eens uit waarom ik slordig denk? Want het is geen ernstig misdrijf als je ergens een sticker plakt.
Harry
Gast
« Antwoord #26 Gepost op: Maart 09, 2007, 18:50:11 »

Je reageert op onderwerpen zonder eerst goed te lezen. Misschien ben je wel een luie denker, dat kan ook. Alleen maar je mening verkondigen zonder goede argumenten is niet hetzelfde als een serieuze discussie aangaan.
Sanja
Forumkenner 2005
Super-forummer

« Antwoord #27 Gepost op: Maart 09, 2007, 19:00:31 »

Je moet beter lezen maartje want ik had het niet over fems flat maar over een flat. En als ik dat wil mag ik daar een sticker opplakken.
Wat een redenatie. Het kan natuurlijk net de flat van fem zijn. En als 'm dat niet is, dan wonen er nog steeds mensen in die flat.

If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call
Sanja
Forumkenner 2005
Super-forummer

« Antwoord #28 Gepost op: Maart 09, 2007, 19:01:53 »

Dat mag ik wel Fem fatale. Want ik doe het tog?? En op een hoofdingang van een flat een sticker plakken gaat niemand dood van.

Het mag omdat je het doet?! Dus als iemands been erafhak, dan mag dat omdat ik het doe? Roll Eyes Nee, da's heel logisch.

En als diegene dan niet dood is, nou dan maakt het ook niets uit. Huh?

proud-veggie
Gast
« Antwoord #29 Gepost op: Maart 09, 2007, 19:04:19 »

Volgens mij vind Sanja mij niet zo aardig Smiley
Komt dat omdat ik een andere mening heb? Het valt me namelijk op dat Sanja meestal niet egt een normaal aardig antwoord geeft bij mij. Meestal is het wel sarcastisch.
« Laatste verandering: Maart 09, 2007, 19:08:52 door proud-veggie » Gelogd
proud-veggie
Gast
« Antwoord #30 Gepost op: Maart 09, 2007, 19:06:53 »

Is dit dan een goed argument? Ik vind (met de ik-boodschap nog wel) dat het geen kwaad kan als ik op een flat of lantaarnpaal een sticker met informatie plak, omdat je op die manier veel mensen iets laat zien. In dit geval dat je beter geen kip kunt eten als je de vogelgriep wil bestrijden.
Aiko
Koning Slachter
Mega-forummer

Geslacht: Man

« Antwoord #31 Gepost op: Maart 09, 2007, 19:07:54 »

Volgens mij vind Sanja mij niet zo aardig Smiley
Komt dat omdat ik een andere mening heb?

Vast niet alleen dat. En er zullen er wel meer zijn. Er waren ooit tijden hier dat jij iemand een hoer noemde. Ik druk mij nog netjes uit...

« Laatste verandering: morgen om 16:28:05 door Aiko »
Monique
Mega-forummer

moniquedubbelman m_dubbelm
« Antwoord #32 Gepost op: Maart 09, 2007, 19:08:40 »

Het heeft niets met aardig of onaardig te maken. Lees de post van Meneer de Uil hierboven nog eens.
Sanja
Forumkenner 2005
Super-forummer

« Antwoord #33 Gepost op: Maart 09, 2007, 19:08:53 »

Ik ken jou niet, dus ik heb geen flauw idee of ik je aardig vind. Dat je een andere mening hebt zal mij verder een vegaworst wezen en over het algemeen heeft dat ook vrij weinig te maken met of ik iemand aardig vind.

Ik (en niet alleen ik volgens mij, want wel meer mensen hebben dat ondertussen aangegeven) vind alleen dat je argumentatie bijzonder slecht is en dat je redenaties kant noch wal raken.

proud-veggie
Gast
« Antwoord #34 Gepost op: Maart 09, 2007, 19:10:26 »

Aiko? Gaan we er iets bij halen wat bijna 2 jaar geleden is?
fem fatale
Forumkenner 2010
Mega-forummer

« Antwoord #35 Gepost op: Maart 09, 2007, 19:17:54 »

Nee, omdat jij wel erg kortzichtig redeneert.

Je mag andersmans eigendom niet bekladden, dus als jij een sticker wilt plakken op je eigen voordeur, ga gerust je gang, maar van de mijne en van die van alle andere mensen in Nederland moet je afblijven.

Supercalifragilisticexpialidocious!
Ona
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #36 Gepost op: Maart 09, 2007, 19:34:15 »

Kort samengevat stickers plakken in publieke ruimtes is een wat agressieve manier om een boodschap duidelijk te maken. Beter is om te kijken hoe je dit op een vriendelijke manier kan doen. Denk bijvoorbeeld aan informatie verstrekken tijdens verkiezingscampagnes (mocht je politieke ambities hebben) of een informatiesite openen en hiervoor pr maken (ik noem maar 2 zijstraten). Zo dring niemand iets op en maak je toch je standpunt(en) duidelijk.
proud-veggie
Gast
« Antwoord #37 Gepost op: Maart 10, 2007, 00:35:53 »

Ik heb net 150 stickers besteld bij de webwinkel van wakker dier. Gratis! Cheesy
Je moet alleen 3 euro verzendkosten betalen, maar voor de rest zijn ze gratis en je mag er zoveel bestellen als je wil. Ik vind 150 stickers al een goed begin Wink
« Laatste verandering: Maart 10, 2007, 13:33:55 door proud-veggie » Gelogd
proud-veggie
Gast
« Antwoord #38 Gepost op: Maart 10, 2007, 13:33:38 »

by the way, ik denk niet dat wakker dier die stickers weggeeft om op je slaapkamerdeur te plakken. Ze weten heel goed dat die op lantaarnpalen en winkels geplakt worden en juist daarom geeft wakker dier ze weg.
Sam
Mega-forummer

« Antwoord #39 Gepost op: Maart 10, 2007, 21:50:59 »

Proud veggie, als jij dit soort stickers plakt om mensen te overtuigen, dan kunnen tegenstanders dit natuurlijk net zo goed doen. Wat vind je van stickers met "sojaproductie bedreigt het regenwoud!" op alle pakjes tahoe in de supermarkt? Stickers met een vrolijke kip op de deuren van je eigen flat met de tekst eronder: "de mens is gemaakt om alles te eten, dus ook kip?" Tien tegen een dat je, als je ze tegen zou komen, ze onmiddelijk er af zou gaan peuteren. Het zou niet in je opkomen door dit soort stickers na te gaan denken waarom je nu eigenlijk vegetarier bent. Waarom denk je dat dit bij vleeseters wel zou werken?
« Laatste verandering: Maart 10, 2007, 21:51:31 door Sam » Gelogd

My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light
Pagina's: 1 [2] 3 4 5 ... 8   Omhoog
  Print  

Ga naar: