Mei 23, 2012, 12:10:24 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Nieuw in de vraagbaak: Vegetarisch eten op feestjes en bedrijfsuitjes.

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 2 3 4 [5]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Waar aten we vandaag?  (gelezen 20770 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
@rno
Super-forummer

Geslacht: Man

vegwijzer
« Antwoord #80 Gepost op: Mei 05, 2012, 20:07:02 »

Ik was donderdag in Bar Ca in Almere. Een tapaszaak op de Grote Markt.
Best een redelijk vega-aanbod, maar wel veel direct ingekocht uit de Horecagroothandel had ik de indruk. We hadden o.a brood met aioli, groenten van de grilplaat, knoflookchamps, wat droge aardappeltortilla, een lekker pasteitje met o.a. mais, jalapeno's met kaas, olijven. Best oke, maar voor 30 euro pp (2,5 drankje de man, geen dessert of koffie na) ook niet echt goedkoop.

Op het Deventerpad (bij het Weerwater/Zoetaarspassage/Mediamarkt) zit ook een Tapas-restaurant. Verder een Indiaas en ook een Surinaams/Javaans-restaurant. Volgens mij kan je daar ook vegetarische gerechten krijgen.

Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!
Selly
Moderator
Mega-forummer

« Antwoord #81 Gepost op: Mei 07, 2012, 21:28:01 »

Best een redelijk vega-aanbod, maar wel veel direct ingekocht uit de Horecagroothandel had ik de indruk. We hadden o.a brood met aioli, groenten van de grilplaat, knoflookchamps, wat droge aardappeltortilla, een lekker pasteitje met o.a. mais, jalapeno's met kaas, olijven. Best oke, maar voor 30 euro pp (2,5 drankje de man, geen dessert of koffie na) ook niet echt goedkoop.

Op het Deventerpad (bij het Weerwater/Zoetaarspassage/Mediamarkt) zit ook een Tapas-restaurant. Verder een Indiaas en ook een Surinaams/Javaans-restaurant. Volgens mij kan je daar ook vegetarische gerechten krijgen.

Aha. Ik geloof niet dat ik vlug weer in Almere ben, maar je weet nooit.

,,,,فلافل
@rno
Super-forummer

Geslacht: Man

vegwijzer
« Antwoord #82 Gepost op: Mei 07, 2012, 23:58:06 »

Aha. Ik geloof niet dat ik vlug weer in Almere ben, maar je weet nooit.

Als je al te hoge verwachtingen heb, kan je bij mij in de straat ook een adresje vinden waar je vegetarisch kan eten.

Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!
LL de Ling
Global Moderator
Mega-forummer

ellendeling LLdeling
« Antwoord #83 Gepost op: Mei 10, 2012, 08:02:08 »

Weer eens bij de Plak, joepie! Ik nam niet de kaasgehakt, maar wel het vegetarisch gerecht: ditmaal een bladerdeeghapje met geitenkaas en een dadel en walnoot en honing denk ik. Erbij appel-perensap.
Christiaan
Mega-forummer

« Antwoord #84 Gepost op: Mei 12, 2012, 22:24:03 »

Afgelopen dinsdagavond bij Burgertrut (Meent 119-133) in Rotterdam.
Ik koos voor Kebab van seitan (waarvan ik graag het recept wil en een adresje om seitan te kopen) met pitabrood, rucola, komkommer,  tomaat en een koriandersausje en de rijst van de dag (tomaat/olijf-rijst). Mijn vriend koos voor een 'Whatsupdoc'-burger -waarvan ik niet meer weet wat erin zat, maar vooral het sausje vond hij erg smakelijk- en een pittige coleslaw.
Het eten was erg lekker en het was ook goed betaalbaar. Voor herhaling vatbaar. Grin
Ik at er vandaag, hetzelfde als Antje's vriend, toevallig, met een biertje, en toe een brownie (de Sarkozy-chocolademousse was helaas al op) en koffie. Schade: 14.20. Inderdaad een aanrader (ik kom er per slot even hier voor terug).

"Never lift more than you can eat."
Pagina's: 1 2 3 4 [5]   Omhoog
  Print  

Ga naar: