Mei 23, 2012, 12:34:11 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ingrediënt van de maand: maanzaad

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Sites met recepten voor baby's, dreumesen en andere vegetarische kinderen  (gelezen 1247 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Annemieke
Redactie Vegatopia
Mega-forummer

Geslacht: Vrouw

RozeMarijn_eet
« Gepost op: Oktober 18, 2010, 15:16:42 »

In afwachting van een onderdeel van de site voor kinderen (lange baan), gooi ik even twee andere sites met recepten voor kinderen hier, waaronder natuurlijk mijn eigen.

Baby & Dreumes Eetfestijn
Veggie(s) voor kabouters

Als jullie aanvullingen hebben, leuk!

Annemieke
Redactie Vegatopia
Mega-forummer

RozeMarijn_eet
« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 04, 2011, 12:44:48 »

Hier tien foto's van kinderen die geen potjes met puree krijgen of kregen, maar gewoon 'echt' leren eten, met de handen. http://www.annemieke.net/eetfestijn/tien-rapley-modellen/

Hizikigrrrl
Global Moderator
Mega-forummer

« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 04, 2011, 12:54:19 »

Grin

Geweldige foto's!
Annemieke
Redactie Vegatopia
Mega-forummer

RozeMarijn_eet
« Antwoord #3 Gepost op: September 19, 2011, 09:52:00 »

Vegetarische feesthapjes voor mini's.

twanvlem
Nieuw op het forum
*

Geslacht: Man

« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 17, 2011, 05:21:45 »

Hallo ik ben hier nieuw en vind de topics erg interessant, Ik wil graag even vertellen hoe graag mijn kinderen groene smoothies lusten. In  het begin vonden ze deze smoothies niet lekker maar door het toevoegen van veel fruit in verhouding met de groente zijn ze het toch erg lekker gaan vinden Smiley. Nu maak ik de smoothies in een verhouding van 40:60 (fruit:Groente) ze vinden het erg lekker. Vaak vragen ze er ook naar. Zelf ben ik ook een fan van deze drankjes het is een makkelijke manier om je voeding compleet te maken. Sinds ik elke dag 2 glazen smoothie drink voel ik me stukken fitter.
Ik ben zelfs een website begonnen over groene smoothies. Speciaal gericht op vermoeidheidsklachten.
xxxxxxxxxxxxxxxxxx zijn voor mij de oplossing geweest om op een makkelijke manier onze voeding compleet te maken.
Lekker en gezond ook voor onze dreumesen.

Vriendelijke groeten Twan

Edit mod: reclame maken voor een eigen commerciele website is niet toegestaan, zie huisregels
« Laatste verandering: Oktober 17, 2011, 13:45:39 door Hizikigrrrl » Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: