|
haantje
|
 |
« Gepost op: Oktober 22, 2010, 18:32:57 » |
|
|
|
|
|
« Laatste verandering: Oktober 29, 2010, 14:29:51 door Sander »
|
|
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.
|
|
|
|
@rno
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 22, 2010, 20:39:48 » |
|
Reeds gedaan.
|
|
|
|
|
|
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!
|
|
|
|
willem
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 26, 2010, 10:58:43 » |
|
Ik niet, volstrekt irrelevant
|
|
|
|
|
|
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken
|
|
|
|
haantje
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 26, 2010, 11:07:12 » |
|
Ik niet, volstrekt irrelevant
Klopt, maar ook irrelevante dingen kunnen "leuk" zijn Edit: Jammer dat Filemon Wesselink geen vegetariėr meer is.
|
|
|
|
|
|
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.
|
|
|
|
Poek
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 26, 2010, 11:13:23 » |
|
Edit: Jammer dat Filemon Wesselink geen vegetariėr meer is.
Mjah, je hoeft sowieso geen vegetarier te zijn om genomineerd te worden...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
haantje
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Oktober 26, 2010, 11:17:48 » |
|
Er was in mijn hoofd eigenlijk geen link tussen Filemon en de verkiezing tot meest sexy vegetariėr.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabs
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 26, 2010, 15:39:41 » |
|
De helft van de genomineerden ken ik niet en de andere helft is niet sexy (misschien wel leuk of goed of talentvol, maar niet sexy).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sam
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Oktober 29, 2010, 15:52:59 » |
|
Het is weer huilen met de pet op en de klep scheef bij de mannen. Francisco van Jole, kom op zeg. Sexy is voor mij nog steeds niet: "oh hij heeft zo'n leuk gevoel voor humor" of "oh hij kookt zo lekker".
Sexy is bespringenswaardig, of hoort dat te zijn. Deze mannen zijn dit niet!
|
|
|
|
|
|
My candle burns at both ends, it will not last the night But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light
|
|
|
|
fem fatale
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Oktober 29, 2010, 16:10:04 » |
|
Het is weer huilen met de pet op en de klep scheef bij de mannen. Francisco van Jole, kom op zeg. Sexy is voor mij nog steeds niet: "oh hij heeft zo'n leuk gevoel voor humor" of "oh hij kookt zo lekker".
Niet? Ik vind mannen pas aantrekkelijk als ze iets heel goed doen, en ik zou een gewoon knappe man dan weer niet bespringen. Maar ik zou ook geeneen van deze mannen bespringen. (Ik ken de meeste ook niet, dus dan weet ik niet wat ze doen en of ze er goed in zijn.)
|
|
|
|
|
|
Supercalifragilisticexpialidocious!
|
|
|
|
lieve lijn
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Oktober 29, 2010, 17:22:57 » |
|
En dat blijf ik wel stom vinden!
|
|
|
|
|
|
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!
|
|
|
myrsky
Bekende op het forum

Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Oktober 29, 2010, 21:19:06 » |
|
Maar, ie vrouwen vin ik nu ook niet zo, naja ... bijz. een kinderboekschrijfster die schuin (?) in selderij bijt, phew.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Djooiss
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Oktober 29, 2010, 21:32:04 » |
|
Ik heb op Dio gestemd. Niet dat hij nu zo bijzonder sexy is, maar omdat hij grappig& aardig is, leuke cartoons maakt ( voor de liefhebber, zijn vaak grof), lekker kan koken, leuke shirts ontwerpt ( ik heb zijn Maarten van Rossum "Held" shirt),een stadsgenoot is en gewoon een leuke kerel is ( ik heb een blauwe maandag met zijn huisgenoot gescharreld
En inderdaad Sam, ik vind deze heren ook weinig bespringwaardig. Alhoewel ik een goed gevoel voor humor wel erg sexy kan vinden ( in combinatie met andere facetten)
|
|
|
|
|
|
Life isn“t about waiting for the storm to pass.. it“s about getting out there and dancing in the rain
|
|
|
|
Fynnya
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Oktober 30, 2010, 11:58:41 » |
|
Ik vind het ook erg tegenvallen qua mannen, er zit er geen bij die ik sexy vind. Bij de vrouwen is het een stuk beter, maar ook niet geweldig. Misschien dat ze proberen elk jaar nieuwe mensen erin te zetten? Dat voorgaande winnaars er niet meer in voorkomen? Dan raak je op een gegeven moment natuurlijk door de mogelijkheden heen.
Maar ik vind het een heel leuk initiatief, het brengt vegetarisme onder de aandacht, op een leuke manier. En aangezien bij sómmige mensen nog het idee leeft dat vegetariėrs humorloze geitenwollen sokken figuren zijn, vind ik de nadruk op sexy wel positief.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aiko
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Oktober 30, 2010, 19:32:42 » |
|
(Het wordt na vijf jaar wel weer eens tijd voor de verkiezing Meest Sexy Vegatopiaan...)
|
|
|
|
|
|
« Laatste verandering: morgen om 16:28:05 door Aiko »
|
|
|
|
haantje
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Oktober 30, 2010, 21:16:38 » |
|
Maar ik vind het een heel leuk initiatief, het brengt vegetarisme onder de aandacht, op een leuke manier. En aangezien bij sómmige mensen nog het idee leeft dat vegetariėrs humorloze geitenwollen sokken figuren zijn, vind ik de nadruk op sexy wel positief.
Mee eens. En Wouter Bos vind ik nog wel wat hebben. (Het wordt na vijf jaar wel weer eens tijd voor de verkiezing Meest Sexy Vegatopiaan...)
Ben jij titelkandidaat?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aiko
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: Oktober 30, 2010, 21:26:53 » |
|
Nee, hoewel ik gelukkig nog net niet lijk op een poedel, moet ik spijtig genoeg wel voor de poedelprijs gaan.
|
|
|
|
|
|
« Laatste verandering: morgen om 16:28:05 door Aiko »
|
|
|
|
greet
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: Oktober 31, 2010, 16:50:55 » |
|
Die eerste man mag er toch best wezen, hoor. Ik ken er geen 1 van, eigenlijk, misschien mag ik niet meestemmen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
haantje
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: Oktober 31, 2010, 20:02:01 » |
|
Juist wel stemmen, Greet. Als je ze niet kent, kun je dus niet om hun vermeende karakter op ze stemmen, kwestie van alleen uiterlijk dus. Lijkt me een goed uitgangspunt bij de verkiezing tot meest sexy vegetariėr 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eelco
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: November 02, 2010, 13:20:08 » |
|
Eh, meer mensen die denken dat Jeroen van Merwijk gephotoshopped is? 
|
|
|
|
|
|
This is between me and the vegetable.
|
|
|
|
Lelle
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: November 02, 2010, 14:07:43 » |
|
Hahaha ik had nog niet op het volledige plaatje geklikt 
|
|
|
|
|
|
I high fived a shark, and then we ate burritos." - Martin Luther King Jr.'s other dream.
|
|
|
|