Mei 23, 2012, 13:12:45 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Nieuw in de vraagbaak: Vegetarisch eten op feestjes en bedrijfsuitjes.

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wat was vroeger je lievelingskostje?  (gelezen 10140 keer)
0 geregistreerde leden en 4 gasten bekijken dit topic.
Lenda
Gevorderde forumgebruiker

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #100 Gepost op: Oktober 11, 2011, 22:43:22 »

Ik was vroeger gek op kaastortellini met kookroom en ham. Evenals dikke plakken boterhamworst die dan eerst gebakken waren, een 'specialiteit' van m'n vader. Daarnaast de gebruikelijke pizza, patat en pannenkoeken. Mijn moeder maakte vroeger regelmatig zelf gebakken banaan en empings, daar was ik ook niet bij weg te slaan.

People never grow up, they just learn how to act in public.
Sedna
Bekende op het forum
**

« Antwoord #101 Gepost op: November 03, 2011, 02:25:52 »

Mijn lievelingskost als kind was Boerenkool met rookworst. Was daar helemaal weg van. Alleen de smaak van de rookworst verdwijnt als je weet hoe het gemaakt word. Ik eet dus vandaag de dag alleen de boerenkool. Meestal nu met een vleesvervanger.

Als ieder mens zijn stukje vlees zelf zou moeten schieten, dan zouden er veel meer vegetariërs zijn.
Tania91
Nieuw op het forum
*

« Antwoord #102 Gepost op: December 17, 2011, 13:23:14 »

Vond niks lekkerder dan de aardappalpuree van m'n oma :3 Heerlijke aardappelpuree uit de oven, met zo'n kazig korstje d'r op <3 Maakt ze alleen niet zo vaak meer de laatste tijd, zelfs met kerst (normaal vaste prik met de kerst) niet :/ Kerst is de laatste tijd bij familie zowiezo een ramp, vorig jaar stond er opeens een grote schaal warme ham met broodjes, en mini-pizzaatjes met spek en ham op het menu =3= de vega's moesten het doen met een flauwe eiersalade. ach ja.

En uiteraard oma's appelbollen, met kaneel en bladerdeeg, met haar lekkere vanillesaus =D Door m'n oma ben ik van de hollandse pot gaan houden :3
Antje
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #103 Gepost op: Februari 08, 2012, 14:09:00 »

Vroeger at ik het liefst warme stoofpeertjes, dikke jus met aardappelen en draadjesvlees.
En pure chocolade hagelslag op mijn boterham.

Tegenwoordig eet ik het liefst.. gevarieerd. Tongue En ik eet het meest.. paprika. Denk ik. Wink

Groetjes, Antje
eno2
Gevorderde forumgebruiker

Geslacht: Man

« Antwoord #104 Gepost op: Maart 26, 2012, 23:16:51 »

Ik had zeker 10 lievelingskostjes. Zowat alles wat ik nu al 14 jaar niet meer eet.

Pagina's: 1 ... 3 4 5 [6]   Omhoog
  Print  

Ga naar: