Mei 23, 2012, 20:19:11 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Nieuw in de vraagbaak: Vegetarisch eten op feestjes en bedrijfsuitjes.

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Vegetarisch restaurant De Hagedis - Den Haag  (gelezen 406 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Laurie
Global Moderator
Super-forummer

Geslacht: Vrouw

« Gepost op: Mei 10, 2009, 09:24:34 »

Ik at gisteren met een vriendin bij de Hagedis in Den Haag. Het was goed dat we gereserveerd hadden want het was best druk. Vooraf hadden we een gedeelde schotel antipasti (bruschetta, zongedroogde tomaat, artisjok, gemarineerde champignons, kaas en olijven). Als hoofd had ik de maaltijdsalade met falafel, lekker maar ik miste de knoflooksaus. Bloos Mijn tafelgenoot at een frittata met asperges, tomaat en erbij gebakken aardappeltjes. Toe hadden we ananas-gembercake / appeltaart met kaneelijs. Ik vond het zeker een aanrader en kom er gauw nog eens terug voor de kaasfondue die ook heel goed schijnt te zijn.
Laurie
Global Moderator
Super-forummer

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 21, 2009, 08:08:32 »

Ik at bij de Hagedis een enorme hoeveelheid brie als voorgerecht, met veel knoflook uit de oven  Jummie!, en ook mijn tafelgenoten hebben er een deel van gehad. Als hoofd had ik een ovenschotel met verschillende groenten, erbij gebakken snijbiet en groentechips, lekker maar ook wel heel machtig dus toen had ik geen plaats meer voor een toetje.
MaartenP
Ervaren forumgebruiker

Geslacht: Man

« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 01, 2011, 13:39:24 »

Gister hier weer geweest. Ik kom er met enige regelmaat, omdat het één van de weinige restaurants in Den Haag is waar je goed veganistisch kunt eten.

Als voorgerecht hadden we verschillende soorten brood met olijven-vijgen tapenade, olie en een kruidendip. De tapenade was echt super lekker, maar wel te weinig voor de hoeveelheid brood.

Als hoofdgerecht een 'loempia' met rooktofu, gegrilde groenten, sinasappel/gember saus en salade. Echt lekker, vooral de gegrilde groenten. Ik had net drie stukjes groeten meer wel gewaardeerd, maar ik eet dan ook wel redelijk veel.

Als nagerecht rode pruimen crumble, heel lekker. Sowieso vind ik bij de Hagedis de nagerechten vaak erg goed.

Aanrader!
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: