Mei 23, 2012, 20:33:15 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ingrediënt van de maand: maanzaad

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Visvervangers Inspiratie  (gelezen 469 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Uniflame
Ervaren forumgebruiker

« Gepost op: Oktober 20, 2011, 11:22:15 »

Ik heb van Veggiedeli een uitgebreid pakket visvervangers gekregen om te recenseren. Ik vind het erg leuk om te doen en ben ook erg benieuwd naar de producten. Nu heb ik zelf wel wat ideeetjes, maar ik ben ook wel benieuwd naar waar jullie de visvervangers voor zouden gebruiken. Ik ben van plan om een kleine serie van blogposts te maken over de producten die ik heb met daarbij een recept.

Ik heb gekregen:
Visfilet (kleine stukjes)
Reuzen Garnalen
Fish Steak
Zalm
Visburgers
Scampi

Met de fish steaks wil ik misschien iets met teriyaki doen Smiley Van de zalm kan ik een salade proberen te maken of vega sushi.
Maar voor de garnalen kan ik sowieso wel wat inspiratie gebruiken. Als kind heb ik die voor het laatst gegeten en vond ze niet erg lekker. Ik kom hier niet verder dan een garnalen cocktail of paella.

Dus wat zouden jullie hiermee maken? Waar zijn jullie nieuwsgierig naar?
Omdat ik zoveel producten heb gekregen, wil ik graag suggesties meenemen van andere mensen Smiley

Ik heb er in ieder geval erg veel zin in om met deze producten te gaan werken Smiley
duifje
Bekende op het forum
**

« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 20, 2011, 20:53:42 »

Ik heb van Veggiedeli een uitgebreid pakket visvervangers gekregen om te recenseren. Ik vind het erg leuk om te doen en ben ook erg benieuwd naar de producten. Nu heb ik zelf wel wat ideeetjes, maar ik ben ook wel benieuwd naar waar jullie de visvervangers voor zouden gebruiken. Ik ben van plan om een kleine serie van blogposts te maken over de producten die ik heb met daarbij een recept.

Ik heb gekregen:
Visfilet (kleine stukjes)
Reuzen Garnalen
Fish Steak
Zalm
Visburgers
Scampi

Met de fish steaks wil ik misschien iets met teriyaki doen Smiley Van de zalm kan ik een salade proberen te maken of vega sushi.
Maar voor de garnalen kan ik sowieso wel wat inspiratie gebruiken. Als kind heb ik die voor het laatst gegeten en vond ze niet erg lekker. Ik kom hier niet verder dan een garnalen cocktail of paella.

Dus wat zouden jullie hiermee maken? Waar zijn jullie nieuwsgierig naar?
Omdat ik zoveel producten heb gekregen, wil ik graag suggesties meenemen van andere mensen Smiley

Ik heb er in ieder geval erg veel zin in om met deze producten te gaan werken Smiley

de reuzengarnalen: met chilipeper en knoflook op z'n Spaans, bijvoorbeeld?
Uniflame
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #2 Gepost op: Oktober 21, 2011, 09:34:43 »

@duifje: Dat heb ik nog nooit op, maar dat klinkt best lekker!

Ik meende dat je er ook goede curry's mee kan maken.
Selly
Redactie Vegatopia
Mega-forummer

« Antwoord #3 Gepost op: Oktober 23, 2011, 18:30:17 »

Leuk dat je dat hebt gekregen!
Hier staan drie tips over vegagarnalen: http://www.vegatopia.com/vega/producten/vegaburgers-en-zo/8928-weer-eens-wat-anders-vegetarisch-garnalen

,,,,فلافل
Uniflame
Ervaren forumgebruiker

« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 24, 2011, 13:51:51 »

Dank je wel! Daar kan ik wel wat mee Smiley

Ik denk dat ik die reuzen garnalen maar eens als tempura moet maken Smiley Alleen heb ik geen frietpan maar in een grote pan met olie zou het ook moeten kunnen.
« Laatste verandering: Oktober 24, 2011, 13:56:14 door Uniflame » Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: