Mei 23, 2012, 20:59:07 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ingrediënt van de maand: maanzaad

Koken Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca - Hartige tompoes van asperges, paddestoelen en hazelnoot
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Groene gazpacho met avocado invriezen ?  (gelezen 523 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Raapie
Bekende op het forum
**

Linda Raaphorst
« Gepost op: November 27, 2011, 12:37:27 »

Ik wil de groene gazpacho met advocado maken, recept uit ' puur plantaardig'. Helaas zijn veel recepten voor 4 personen (of meer) en ook dit recept. Omdat er best weer heel wat ingrediënten nodig zijn en ik dus met weer halve dingen blijf zitten vraag ik me af of toevallig iemand als ervaring heeft met invriezen van de gazpacho (er gaat in o.a.: tuinerwten, avocado, paprika, lente-uitjes). Invriezen kan natuurlijk altijd maar is het daarna nog lekker ?

Er is op deze wereld genoeg voor iedereen, maar er is niet genoeg voor een ieders hebzucht (Gandhi)
Maartje!
Dol op lieverkoekjes en heeft Speciale Krachten
Redactie Vegatopia
Mega-forummer

« Antwoord #1 Gepost op: November 27, 2011, 15:58:17 »

Ik zou denken dat die avocado niet ingevroren wil worden. Maar dat geeft niet, want het restant daarvan eet je gewoon op een boterham, met flinke zwarte peper en eventueel met kaas.

This is between me and the vegetable!
Bast
Super-forummer

« Antwoord #2 Gepost op: November 28, 2011, 12:05:00 »

Avocado vriest goed in ivm het vetgehalte en is als guacamole praktisch alleen ingevroren bij de doorsnee horeca te vinden. Ik ken alleen het recept niet, dus of het lekker is geen idee.

Geen betere buur dan moeder natuur
Maartje!
Dol op lieverkoekjes en heeft Speciale Krachten
Redactie Vegatopia
Mega-forummer

« Antwoord #3 Gepost op: November 28, 2011, 15:24:39 »

Gatsie, dat klinkt echt heel slijmerig...

This is between me and the vegetable!
Bast
Super-forummer

« Antwoord #4 Gepost op: November 28, 2011, 23:16:12 »

Met het recept bedoelde ik overigens die gazpacho, niet de horecaguacamole die alleszins beter is dan dat groene snot uit een potje...

Geen betere buur dan moeder natuur
Raapie
Bekende op het forum
**

Linda Raaphorst
« Antwoord #5 Gepost op: December 03, 2011, 13:17:51 »

Ik hoorde weer van een kok dat het toch niet zo'n handig recept is om in te vriezen. Ik ga het proberen te maken voor 2 personen en de andere helften weer iets anders mee te maken.

Er is op deze wereld genoeg voor iedereen, maar er is niet genoeg voor een ieders hebzucht (Gandhi)
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: