Vegatopia Forum

Heerenveen

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Heerenveen
« Gepost op: 02 oktober 2015, 09:16:56 »
Beetje laat; maar toch nog maar even vragen. vanavond naar theater in Heerenveen, en wil van te voren daar wat eten.
Iemand tips? Het Indiaas restaurant wat hier in de gids staat kan ik niet vinden online.
Misschien Pepe en Coco, of een ander Indiaas restaurant? Tapas?
Za Zemiata!

Offline Yehudith

  • ***
  • 413
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heerenveen
« Reactie #1 Gepost op: 02 oktober 2015, 13:36:54 »
Hoi Indira,

Dank voor je berichtje. Ik zie op Tripadvisor dat A Passage to India inderdaad gesloten is en zal het dan ook uit de Restaurantgids halen. Verder heb ik helaas geen tips voor je, ik kom nooit in Heerenveen ;).

Offline karl

  • *****
  • 6.282
  • Geslacht: Man
Re: Heerenveen
« Reactie #2 Gepost op: 02 oktober 2015, 13:50:09 »
Als ik er zelf naartoe ging zou ik, na op Tripadvisor gekeken te hebben, naar Sultan gaan (Breedpad 3). Er is een vegetarisch hoofdgerecht maar vooral tal van, ook vegetarische,tapa's: http://www.desultanheerenveen.nl/#!menu/c1ah
Ik vind dat je bij Turken meestal lekkere, wat avontuurlijke, dingen kan eten.

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heerenveen
« Reactie #3 Gepost op: 02 oktober 2015, 14:20:47 »
dat heb ik idd maar gekozen. ben benieuwd
Za Zemiata!

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re: Heerenveen
« Reactie #4 Gepost op: 02 oktober 2015, 14:49:03 »
Dit eetcafe http://www.debuurman.com/ staat ook nog in de restogids.
,,,,فلافل

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heerenveen
« Reactie #5 Gepost op: 02 oktober 2015, 23:37:46 »
Ik kan de Sultan voor iedereen aanraden! We kregen beetje 'speciale' service in een knus hoekje, met een tapas mix, goede uitleg aan tafel, keurig verzocht en smakelijk, mix van vega en ook voor de vlees eters vlees gerechten. Jammergenoeg wel bij de 'warme tapas' meerendeel vlees gerechten. Had er wel wat vega's naast kunnen vragen. Vers, kruidig, karaf tafelwater met verse munt en citroen erin.
Za Zemiata!

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re: Heerenveen
« Reactie #6 Gepost op: 03 oktober 2015, 11:59:42 »
Ik kan de Sultan voor iedereen aanraden! We kregen beetje 'speciale' service in een knus hoekje, met een tapas mix, goede uitleg aan tafel, keurig verzocht en smakelijk, mix van vega en ook voor de vlees eters vlees gerechten. Jammergenoeg wel bij de 'warme tapas' meerendeel vlees gerechten. Had er wel wat vega's naast kunnen vragen. Vers, kruidig, karaf tafelwater met verse munt en citroen erin.

Fijn zeg!
,,,,فلافل

Offline Yehudith

  • ***
  • 413
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heerenveen
« Reactie #7 Gepost op: 03 oktober 2015, 21:50:22 »
Mooi zo!