Vegatopia Forum

Maoz Amsterdam

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TB_890

  • *
  • 1
Maoz Amsterdam
« Gepost op: 15 februari 2017, 12:45:34 »
Beste leden,

Ik ben van plan om binnenkort langs Maoz te gaan om daar de falafel eens uit te proberen, maar vroeg mij af wat daar allemaal precies veganistisch is.
De broodjes, falafel zelf en sausjes?

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Maoz?

Ik hoor het graag.

T.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.903
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re: Maoz Amsterdam
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2017, 18:08:16 »
Tijd geleden dat ik er ben geweest, maar zover ik weet zijn alleen enkele sauzen niet veganistisch. Die kun je heel makkelijk vermijden.

Offline Windigo

  • ****
  • 525
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maoz Amsterdam
« Reactie #2 Gepost op: 15 februari 2017, 18:58:32 »
Tijd geleden dat ik er ben geweest, maar zover ik weet zijn alleen enkele sauzen niet veganistisch. Die kun je heel makkelijk vermijden.

Ja onder andere de knoflooksaus en mayonaise is niet vegan, en de gefrituurde aubergine in een jasje ook niet.

Verder kun je alles bestellen daar. En het is heerlijk! Mijn favoriete spot om in Amsterdam een lunch te halen.  ;D
Nothing tastes like compassion feels

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.359
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re: Maoz Amsterdam
« Reactie #3 Gepost op: 15 februari 2017, 20:44:54 »
Tijd geleden dat ik er ben geweest, maar zover ik weet zijn alleen enkele sauzen niet veganistisch. Die kun je heel makkelijk vermijden.
Ja onder andere de knoflooksaus en mayonaise is niet vegan, en de gefrituurde aubergine in een jasje ook niet.
Dat meende ik me ook te herinneren, inderdaad. Het overgrote gedeelte van het aanbod is dus vegan - volgens de website staat dat altijd duidelijk aangegeven en anders kun je altijd vragen.
Citaat
Verder kun je alles bestellen daar. En het is heerlijk! Mijn favoriete spot om in Amsterdam een lunch te halen.  ;D
Ik heb in Nijmegen ook een Maoz ontdekt!  :D
Gemüse ist mein Fleisch

Offline neleH

  • *****
  • 1.735
  • Geslacht: Vrouw
Re: Maoz Amsterdam
« Reactie #4 Gepost op: 20 februari 2017, 09:38:07 »
Ik hartje Maoz! Die in Nijmegen zit er al een tijdje. Supersupersuperlekker.

Offline Vega-Robbie

  • ***
  • 144
  • Geslacht: Man
Re: Maoz Amsterdam
« Reactie #5 Gepost op: 26 februari 2017, 23:02:24 »
Bij mijn weten is alles bij MAOZ vegetarisch.
Als het een beetje redelijk weer is, ga ik zaterdag even naar Amsterdam en ga het aan het personeel vragen; voor zover men op de hoogte is...