Knus, alternatief met een laag geitenwollen-sokkengehalte (dit voor de allergische personen, want zelf vind ik geitenwollen sokken juist oergezellig). Sober maar smaakvol ingericht, mediterrane muren, ontzettend sfeervolle achtertuin waar een terras ingericht kan worden en aan de voorkant ook bij mooi weer een terras tegen de muur van de kerk kan worden geplaatst, zeer rustiek. Heerlijke hapjes en een zeer belovende kaart. De vegetarische hapjes (plakje ei op de gevulde komkommer is geen onontbeerlijke toevoeging, kwark in de tapenade van waterkers en paddestoelen kan met gemak en zonder inlevering van smaak vervangen worden door zijdetofu etc.) waren heerlijk en de veganistische ook. Bio-wijn (€ 2,75) was duur, maar niet duurder dan bio-wijn in andere cafés. Kortom een gezellig restaurant in de ambiance van het het Goudse centrum, met verder een kruidenwinkeltje, natuurvoedingswinkel, islamitische supermarkt, smartshop en wereldwinkel, alle op loopafstand. En nee, ik heb geen aandelen, maar wel belang bij een voortbestaan, want het is één van de weinige plekken waar ik lekker, betaalbaar en zonder zorg met m'n familie zou kunnen eten.
En Sano, leuk je irl ontmoet te hebben!