Mei 24, 2012, 14:39:48 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ingrediënt van de maand: amarenen

Koken Pasta met verse kapucijners en vegaspek - Rabarbergebakje met vanilleroom - Pici All’Etrusca
Producten Wat de pot schaft - Lisette Kreischer - De Zilveren Lepel Toscane - Home Made Zomer
Actueel Foodie-cadeautjes voor moederdag - Winnaar yogifood-actie bekend - April 2012: Currycollege, gerookte tofu en een lekker ijsje
   Startpagina   Help Kalender Inloggen Registreren Smoelenboek Vegatopia Forumregels  

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Vegetarische lekkernijen  (gelezen 1439 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Katleen
Gast
« Gepost op: September 06, 2004, 09:37:41 »

‘Vegetarische lekkernijen’ bundelt vegetarische gerechten die voor het merendeel uit ‘Alles over groente en groentegerechten’ gehaald zijn. (Wat trouwens niet eens ergens vermeld staat.) Soepen, voorgerechten, hoofdgerechten en bijgerechten, maar geen desserten of andere dingen. De flaptekst zegt dat het recepten voor speciale gelegenheden zijn, maar die indruk geven ze toch niet echt (ligt ook aan de lage kwaliteit van de foto’s). Eerder voor gewone dagelijkse keuken. Het boekje kost bijna niks, is dun, zit in een gewoon kartonnen omslag met nietjes en daardoor kan het nog wel geschikt zijn om bijvoorbeeld in een gemeenschappelijke keuken te leggen.

Vegetarische lekkernijen
Christine Ingram
Veltman Uitgevers
96 p., met kleurenfoto’s
3,50 euro
Sedna
Bekende op het forum
**

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 31, 2011, 12:16:30 »

Ik wou dit boek al als nieuw bericht beginnen maar dacht eerst maar zoeken. En ja hoor het staat er bij. Ik vindt dit persoonlijk een geweldig boek. En dat voor die prijs. Ik heb zelf het boek bij de Bruna gekocht voor maar 2,50. De verkoopster zelf reageerde al; klopt dat wel?! En er staat veel lekkere recepten in vindt ik. Wat ik zelf ook ideaal vindt bij de Bruna je kan zelf een winkel kiezen en komt er tenminste geen bezorgkosten bij.

http://www.bruna.nl/boeken/vegetarische-lekkernijen-9789059202382

Groetjes Sedna Smiley

Als ieder mens zijn stukje vlees zelf zou moeten schieten, dan zouden er veel meer vegetariërs zijn.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: