|
Nick
|
 |
« Gepost op: December 27, 2004, 12:26:19 » |
|
Volgende week ga ik naar Barcelona. (popelpopel) Zijn er nog recente tips?
|
|
|
|
|
|
"Teaching a child not to step on a caterpillar is as valuable to the child as it is to the caterpillar." -- Bradley
|
|
|
|
Bast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: December 27, 2004, 16:10:13 » |
|
Hoi, ben er half december geweest en ik zal de info/adresjes nog even voor je opzoeken.
|
|
|
|
|
|
Geen betere buur dan moeder natuur
|
|
|
|
Selly
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: December 27, 2004, 18:57:23 » |
|
in de Spanjedraad staan toch nog best recente tips? Niet echt handig als de helft van de barcelona adressen dadelijk in die draad staan en een ander deel hier 
|
|
|
|
« Laatste verandering: December 27, 2004, 18:57:52 door Selly »
|
|
,,,,فلافل
|
|
|
|
Nick
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: December 29, 2004, 18:26:14 » |
|
Hoi, ben er half december geweest en ik zal de info/adresjes nog even voor je opzoeken.
Zeg het anders eens in m'n oor! 
|
|
|
|
|
|
"Teaching a child not to step on a caterpillar is as valuable to the child as it is to the caterpillar." -- Bradley
|
|
|
|
Brent
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: December 29, 2004, 20:19:15 » |
|
Vlak aan de overdekte markt aan de Ramblas is er een Maoz, altijd wel handig voor een lekkere hap tussendoor !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nick
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Januari 03, 2005, 12:51:50 » |
|
Ja, lekker! Last gehad van pickpockets? Ik vond nl. deze site! http://www.jones.tc/barna/scams.html#bags
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brent
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Januari 09, 2005, 21:58:00 » |
|
Ja, deze zomer hebben ze in de metro m'n portefeuille gestolen. Erg professioneel allemaal, want ik heb er helemaal nix van gevoeld.  Gelukkig zat er niet al te veel geld in.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Monique
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Januari 10, 2005, 16:51:27 » |
|
Ik vond Citrus helemaal geweldig. Niet heel veel vegetarische gerechten, maar wat ik er heb gegeten was jummie. En gewoon een cantina opzoeken en daar wat vegetarische tapas bestellen. Niet voor de gelikte toeristententen gaan, maar gewoon in de stad, waar de werklui tussen de middag eten. Dat benne de beste!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieve lijn
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: September 30, 2011, 16:11:56 » |
|
Mensen nog goede Barcelona tips? ik ga volgende week donderdag lekker een paar dagen er tussenuit met vriendjelief. vriendje is vleeseter, dus graag tips waar we samen goed kunnen eten 
|
|
|
|
« Laatste verandering: September 30, 2011, 16:14:11 door lieve lijn »
|
|
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!
|
|
|
|
|
|
lieve lijn
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: September 30, 2011, 17:51:09 » |
|
De link van 2006 had ik gezien, die van 2011 niet  jeee!!
|
|
|
|
|
|
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!
|
|
|
|
M.
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Oktober 01, 2011, 09:04:42 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bast
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Oktober 02, 2011, 18:53:30 » |
|
Tibidabo opgaan en dan met het kabelbaantje weer een stukje naar beneden. Cavaatje, patatas bravas en mooi uitzicht over de stad bij Mirablau!
|
|
|
|
|
|
Geen betere buur dan moeder natuur
|
|
|
|