Vegatopia Forum

Aanbiedingen

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.336
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re:Aanbiedingen
« Reactie #40 Gepost op: 27 december 2005, 14:59:19 »
Ik kom net terug van de AH (Deppenbroek, Enschede). Bij de ingang stond een megabak met oa verse witte en groene asperges, en verschillende soorten paddo's, alles voor slechts één euro per stuk.

Schijnt over te zijn van de kerstdiner-luxedingenverkoop (na kerst eten we niet meer luxe, toch :-\ ) . Of dit ook voor andere AH's geldt, weet ik niet. Ik heb in ieder geval mijn slag geslagen  ;D
Gemüse ist mein Fleisch

Offline Brent

  • ****
  • 600
  • Geslacht: Man
Re:Aanbiedingen
« Reactie #41 Gepost op: 28 december 2005, 16:57:35 »
Bij ah allerlei Jamie Oliver zooi (olijfolietjes, sauzen,...) aan de helft van de prijs.

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanbiedingen
« Reactie #42 Gepost op: 28 december 2005, 21:08:56 »
Oeh!

Ik heb vorige week oa. de pesto gehaald, ong. 3 euro nog wat voor een potje (ik gok richting de 4 euro), maar wel ontzettend lekker en niet met allerlei vaags in de ingredientenlijst, zoals aardappels.

Offline Sven

  • *****
  • 3.821
  • Geslacht: Man
Re:Aanbiedingen
« Reactie #43 Gepost op: 04 januari 2006, 23:25:11 »
Geen voeding, maar wel een vegetarisch kookboek in de Belgische Aldi voor maar €2,49. Het is een klein boekje met een aantal eenvoudige, maar leuke recepten. Het nadeel is wel dat 1 recept niet vegetarisch is en een ander optioneel vegetarisch. Daarnaast gaat het ook eerder om kleine gerechten en niet grote schotels. Voor deze prijs kan je het zeker niet later liggen.
Als je echt ontbijt op bed wil, ga je maar in de keuken slapen.

Offline bloempjuh

  • ***
  • 196
  • Geslacht: Vrouw
    • b-log
Re:Aanbiedingen
« Reactie #44 Gepost op: 17 januari 2006, 12:22:59 »
Biokaas jong (en belegen) voor 8 euro p/kilo bij de AH. Nog steeds duur, maar minder duur dan anders.
Diervriendelijke weblog: http://weblogs.bnn.nl/b-log

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Aanbiedingen
« Reactie #45 Gepost op: 17 januari 2006, 21:47:42 »
Toevallig meegenomen: krijg morgen een gast. "Hollandse" kaas koop ik zelf zelden. Bij AH ook een "Oosterse" roerbakolie in de aanbieding die mij wel lekker lijkt: zonnebloem-, sesamzaad-, gember- en knoflookolie staat erop. Die gember en die knoflook zullen er dan wel door gezwommen zijn, want kun je daar olie van maken  ???
Omdat ik geen pecannoten kon vinden, later naar C1000 gegaan. Daar ook al zoveel voor goedkoop. Blikjes Grolsch voor 29 cent o.a. Volgende maand gaan ze alles weggeven, denk ik. Het was opvallend. Maar weer geen pecannoten...mogelijk ook een gevolg van de prijzenslag.
« Laatst bewerkt op: 17 januari 2006, 21:49:12 door Kluts »
de tuin: dat ben ik

smikkeltje

Re:Aanbiedingen
« Reactie #46 Gepost op: 18 januari 2006, 19:56:40 »
als ik het wel heb, zijn de bapaotjes weer in de aanbieding bij de ah!!  :cheer:

Offline Hausfrau

  • ****
  • 704
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanbiedingen
« Reactie #47 Gepost op: 19 januari 2006, 16:21:51 »
Even nog over de rijst-/groentekoker: bij de meeste kookwinkels/toko's zijn er ook een soort opklapbare vergietjes te koop. Die kun je in een normale pan zetten, groente/rijst erop laagje water eronder en stomen maar. Dat vergietje is ongeveer zo groot als een hele dikke onderzetter, dus da's mooi als je ruimte wilt besparen.
Hoor wie klopt daar kinders???

Offline bloempjuh

  • ***
  • 196
  • Geslacht: Vrouw
    • b-log
Re:Aanbiedingen
« Reactie #48 Gepost op: 14 februari 2006, 09:20:31 »
Sojavla bij AH! 98 cent (geloof ik)!!
Diervriendelijke weblog: http://weblogs.bnn.nl/b-log

Offline Monique

  • *****
  • 3.427
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanbiedingen
« Reactie #49 Gepost op: 14 februari 2006, 13:29:17 »
Morgen bij de Aldi een pastamaker voor 10 eurootjes. Zou het wat zijn? Ik heb een rijstkoker en een keukenmachien van ze en die bevallen goed.

smikkeltje

Re:Aanbiedingen
« Reactie #50 Gepost op: 14 februari 2006, 15:13:57 »
die hoop ik ook al aan te kunnen schaffen inderdaad :)
heb gehoord dat aldi-dingen over het algemeen best prima kwaliteit zijn.

Offline Nevyn

  • *****
  • 1.426
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanbiedingen
« Reactie #51 Gepost op: 14 februari 2006, 15:48:44 »
Voor een 10-tje kan je het allicht proberen.

Ik heb zelf een magnetron van de Aldi en een broodrooster. Allebei al ruim 6 jaar, doen het nog steeds zonder problemen. Oh, en een kruimeldief ook geloof ik.

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Aanbiedingen
« Reactie #52 Gepost op: 14 februari 2006, 18:55:29 »
Morgen bij de Aldi een pastamaker voor 10 eurootjes. Zou het wat zijn? Ik heb een rijstkoker en een keukenmachien van ze en die bevallen goed.

Vermoedelijk werkt de spaghetti- en tagliatellestand niet, want dat is altijd zo met die dingen. Maar je kan er vast wel mooie dunne lappen uithalen, waarmee je dan zelf ravioli, lasagnabladen en pasta kan maken, dus dat is dan de 10 euro misschien wel waard.
Ik heb zelf ook een goedkopere pastamachine en die werkt prima voor de lappen pastadeeg.

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Aanbiedingen
« Reactie #53 Gepost op: 14 februari 2006, 21:30:02 »
Bij de Vomar in buurgemeente lag heel wat aan afgeprijsde artikelen afkomstig van Super de Boer. Vermoedelijk bij andere Vomars ook.
Vomar heeft 8 vestigingen overgenomen en is over 2 vestigingen nog in onderhandeling. Heeft ook het personeel overgenomen  :) Mooi! Niet naar AH, want die vertrouwt natuurlijk geen mens. Een econoom voorspelde dat AH zal proberen het marktaandeel te vergroten en daarna de prijzen zal verhogen. Wat kan: bij uitschakeling van concurrentie(supermarkten met ongeveer gelijk niveau). Hier in N-H gaat dat dus iig niet lukken, want Deen heeft de Komartvestigingen overgenomen en Vomar breidt nu dus ook uit. De proefwinkel van AH lijkt niet zo goed te gaan, trouwens, zo heb ik uit andere bron.

Deze info heb ik trouwens van de mevrouw van de ballen van het sockje die toen aan kerststress leed waarschijnlijk, want nu heel aardig was.
« Laatst bewerkt op: 14 februari 2006, 21:31:31 door lovelocker »
de tuin: dat ben ik

freesoul

Re:Aanbiedingen
« Reactie #54 Gepost op: 15 februari 2006, 18:03:47 »
Ik wou even de pastamachine bekijken op de site van aldi, maar blijkbaar staan er enkel de artikelen van volgende week op..  :-\

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanbiedingen
« Reactie #55 Gepost op: 15 februari 2006, 18:10:02 »
Ik wou even de pastamachine bekijken op de site van aldi, maar blijkbaar staan er enkel de artikelen van volgende week op..  :-\

Hij staat er nog gewoon op hoor; kijk bij Actueel of zoiets.
Ik heb 'm vanmiddag gekocht, bedankt voor de tip Modub!  :)

Offline Monique

  • *****
  • 3.427
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanbiedingen
« Reactie #56 Gepost op: 15 februari 2006, 22:06:53 »
Vermoedelijk werkt de spaghetti- en tagliatellestand niet, want dat is altijd zo met die dingen.

Vandaag spaghetti gemaakt. Het ging goeoeoeoeoeoed!

freesoul

Re:Aanbiedingen
« Reactie #57 Gepost op: 15 februari 2006, 23:12:19 »
Had er niet aan gedacht dat het om een actie in Nederland gaat... Wsl nog geen pastamachine in België   :-\  ::)

Offline Lovelocker

  • Geitenwollen Sock
  • ******
  • 7.755
  • Geslacht: Man
Re:Aanbiedingen
« Reactie #58 Gepost op: 03 maart 2006, 20:43:39 »
Bij Xenos: een tajine voor 9.95 E
de tuin: dat ben ik

Offline iammars

  • ***
  • 288
  • Geslacht: Man
Re:Aanbiedingen
« Reactie #59 Gepost op: 05 maart 2006, 15:47:37 »
Deze week bij de Plus supermarkt: alles biologisch 25% korting.