Vegatopia Forum

Aanbiedingen

Offline Sam

• 6.262
Re: Aanbiedingen
« Reactie #460 Gepost op: 08 november 2020, 19:14:24 »
De Tuinen had nog wel een leuke natuurlijke uitstraling, nu ze H&B zijn proberen ze meer op een apotheek te lijken. Die prijzen zijn inderdaad raar, ik betaal nooit de volle prijs voor een supplement dat ik daar koop, ik koop het alleen als het 1 of 0 euro voor het tweede product is.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Eelco

• Admin
  • 18.136
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
« Reactie #461 Gepost op: 08 november 2020, 20:40:37 »
De Tuinen had nog wel een leuke natuurlijke uitstraling, nu ze H&B zijn proberen ze meer op een apotheek te lijken.
Ik word altijd een beetje melig van dat gezondheidsgedoe van de verkopers. Ik heb bij de kassa al eens nagevraagd of de havervlokken ook tegen een acuut hongergevoel helpen, en of de honing helpt tegen een te lage bloedsuikerspiegel  ;D.
Gemüse ist mein Fleisch

Offline Sam

• 6.262
« Reactie #462 Gepost op: 08 november 2020, 23:31:08 »
Hahahaha Eelco, goed gevonden  ;D

Online meisbaer

• 4.189
« Reactie #463 Gepost op: 09 november 2020, 10:47:45 »
Ik denk dat hun strategie is om juist door nomaal dure prijzen te hebben, met de aanbiedingen mensen te lokken.

Ik ga er eigenlijk nooit heen, bio zaden/meel etc haal ik bij de biowinkel, soms bij de supermarkt.

Offline Sam

• 6.262
« Reactie #464 Gepost op: 18 november 2020, 14:33:17 »
Bij AH alle Garden Gourmet in de aanbieding. Heb maar even knakworstjes en rookworsten ingeslagen.

Offline jol

• 2.537
« Reactie #465 Gepost op: 19 november 2020, 11:29:23 »
De Tuinen had nog wel een leuke natuurlijke uitstraling, nu ze H&B zijn proberen ze meer op een apotheek te lijken.
Ik word altijd een beetje melig van dat gezondheidsgedoe van de verkopers. Ik heb bij de kassa al eens nagevraagd of de havervlokken ook tegen een acuut hongergevoel helpen, en of de honing helpt tegen een te lage bloedsuikerspiegel  ;D.

Ik was ooit oprecht geïnteresseerd wat CBD-olie was en wat je er van kon verwachten. Mijn kritische vragen leidden tot de conclusie dat het niet gevaarlijk was, het niet hallucinogeen was, er geen of weinig onderzoek naar gedaan was, dat niemand wist wat het deed, etc. Ik was het sowieso niet van plan te kopen maar toen dat de verkoopster duidelijk werd was ze erg teleurgesteld. Daar begreep ik dan weer helemaal niets van.  ???