Vegatopia Forum

Aanbiedingen

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re: Aanbiedingen
« Reactie #460 Gepost op: 08 november 2020, 19:14:24 »
De Tuinen had nog wel een leuke natuurlijke uitstraling, nu ze H&B zijn proberen ze meer op een apotheek te lijken. Die prijzen zijn inderdaad raar, ik betaal nooit de volle prijs voor een supplement dat ik daar koop, ik koop het alleen als het 1 of 0 euro voor het tweede product is.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.291
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re: Aanbiedingen
« Reactie #461 Gepost op: 08 november 2020, 20:40:37 »
De Tuinen had nog wel een leuke natuurlijke uitstraling, nu ze H&B zijn proberen ze meer op een apotheek te lijken.
Ik word altijd een beetje melig van dat gezondheidsgedoe van de verkopers. Ik heb bij de kassa al eens nagevraagd of de havervlokken ook tegen een acuut hongergevoel helpen, en of de honing helpt tegen een te lage bloedsuikerspiegel  ;D.
Gemüse ist mein Fleisch

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re: Aanbiedingen
« Reactie #462 Gepost op: 08 november 2020, 23:31:08 »
Hahahaha Eelco, goed gevonden  ;D
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.502
Re: Aanbiedingen
« Reactie #463 Gepost op: 09 november 2020, 10:47:45 »
Ik denk dat hun strategie is om juist door nomaal dure prijzen te hebben, met de aanbiedingen mensen te lokken.

Ik ga er eigenlijk nooit heen, bio zaden/meel etc haal ik bij de biowinkel, soms bij de supermarkt.

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re: Aanbiedingen
« Reactie #464 Gepost op: 18 november 2020, 14:33:17 »
Bij AH alle Garden Gourmet in de aanbieding. Heb maar even knakworstjes en rookworsten ingeslagen.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline jol

  • *****
  • 2.624
Re: Aanbiedingen
« Reactie #465 Gepost op: 19 november 2020, 11:29:23 »
De Tuinen had nog wel een leuke natuurlijke uitstraling, nu ze H&B zijn proberen ze meer op een apotheek te lijken.
Ik word altijd een beetje melig van dat gezondheidsgedoe van de verkopers. Ik heb bij de kassa al eens nagevraagd of de havervlokken ook tegen een acuut hongergevoel helpen, en of de honing helpt tegen een te lage bloedsuikerspiegel  ;D.

Ik was ooit oprecht geïnteresseerd wat CBD-olie was en wat je er van kon verwachten. Mijn kritische vragen leidden tot de conclusie dat het niet gevaarlijk was, het niet hallucinogeen was, er geen of weinig onderzoek naar gedaan was, dat niemand wist wat het deed, etc. Ik was het sowieso niet van plan te kopen maar toen dat de verkoopster duidelijk werd was ze erg teleurgesteld. Daar begreep ik dan weer helemaal niets van.  ???

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.291
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re: Aanbiedingen
« Reactie #466 Gepost op: 15 april 2021, 21:44:13 »
Het prijsbeleid van Holland & Barrett blijft mij een raadsel. De prijzen voor meel, pitten, zaden en honing zijn redelijk aan de hoge kant, maar vrijwel het hele jaar door zijn er wel stunts als 3 halen - 2 betalen, stapelkorting, of het tweede product voor 1 euro. Gisteren maakten ze het wel erg bont: 55-60% herfstkorting op allerhande producten, waaronder het roggemeel en de pompoenpitten die ik op mijn lijstje had staan. Nu ben ik de beroerdste niet, dus ik heb meteen wat extra meegenomen  ;D. Ik moest 10 euro betalen en had daarmee 13 euro bespaard  ::).
Hierop aanhakend: de Keuringsdienst van Waarde over 1+1-aanbiedingen bij de drogisterijen. De hoge prijzen en de vele 1+1-aanbiedingen waren precies wat mij ontzettend opviel toen we vanuit Duitsland naar Nederland verhuisden. In deze aflevering werden de normale Nederlandse prijzen (één op één) met die van de Duitse DM vergeleken: meestal betaal je hier in Nederland twee keer zo veel. Fijn dat die indruk nu eens 'officieel' is bevestigd.

En dan vraag ik me af waarom DM en Rossmann zich niet al lang op de Nederlandse markt hebben gestort  ;D. Ik heb zelfs in Barcelona en Budapest Rossmann-filialen gespot.
Gemüse ist mein Fleisch

Offline Ethicalgirl

  • **
  • 47
  • Geslacht: Vrouw
    • Biobey
Re: Aanbiedingen
« Reactie #467 Gepost op: 25 september 2021, 20:36:57 »
In lidl zijn momenteel aanbiedingen en kortingen tot 30% op vega en vegan producten
Vegan l Eco bewust l Organic
Hobby: Hiking
@ https://www.biobey.be
About me-> https://www.biobey.be/over-ons/

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.900
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re: Aanbiedingen
« Reactie #468 Gepost op: 02 maart 2022, 19:29:59 »
Bij de Jumbo de hele maand maart Vegetarische Slager, Garden Gourmet en Valess twee voor de prijs van één (oftewel 50% korting op de totaalprijs).

HAMSTEREN!!

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re: Aanbiedingen
« Reactie #469 Gepost op: 02 maart 2022, 21:14:17 »
Dank voor de tip Poek!
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.502
Re: Aanbiedingen
« Reactie #470 Gepost op: 03 maart 2022, 21:26:07 »
Volgende week is het "De week zonder vlees" dus reken er maar op dat overal de vegodingen in de aanbieding zijn.

Bij de Lidl is alles 1 euro  ;)

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.900
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re: Aanbiedingen
« Reactie #471 Gepost op: 06 maart 2022, 11:43:42 »
Volgende week is het "De week zonder vlees" dus reken er maar op dat overal de vegodingen in de aanbieding zijn.

Inderdaad, bij de Albert Heijn alles 2 voor 1.

https://www.ah.nl/bonus/groep/445497?week=10

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.900
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re: Aanbiedingen
« Reactie #472 Gepost op: 07 maart 2022, 16:14:04 »
Inderdaad, bij de Albert Heijn alles 2 voor 1.

Niet alleen voor het nepvlees, maar ook voor nepzuivel! Alpro, Oatly, vegan Danio etc., alle merken dus.

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.502
Re: Aanbiedingen
« Reactie #473 Gepost op: 08 maart 2022, 00:13:33 »
Zoals mijn vriend het al zei vandaag: "Het is niet de week zonder vlees, maar de insla week voor vegetariërs "  ;)

Onze koelkast ligt in ieder geval vol.

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanbiedingen
« Reactie #474 Gepost op: 09 maart 2022, 11:13:46 »
Gisteren 16,45 bespaard bij Cooop: 8 verpakkingen Vivera whoohoo! Ik heb nu 4 verpakkingen spekjes in een zak gedaan en in de vriezer gestopt. Die zijn zoooo lekker.
Ik ga ook nog even vegan zuivel inslaan. Lekkerrrr!

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aanbiedingen
« Reactie #475 Gepost op: 09 maart 2022, 11:14:33 »
Bij Coop is Vivera trouwens 1 euro, dus goedkoper dan 2e gratis bij AH. Tip.

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.502
Re: Aanbiedingen
« Reactie #476 Gepost op: 05 maart 2023, 11:49:22 »
Even de jaarlijkse herinnering dat vanwege de "Week zonder vlees of vis" vrijwel alle supermarkten stunten met vegetarische en vegan producten.

Bijvoorbeeld bij de AH veel 1+1 gratis, zoals de Vegetarische slager en Alpro. Maar ook bij de Lidl veg burgers etc voor een euro.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.900
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re: Aanbiedingen
« Reactie #477 Gepost op: 10 januari 2024, 13:58:58 »
Vegetarische slager 2 voor 1 bij de Jumbo (t/m 16 januari).