Vegatopia Forum

Utrecht

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.313
Re: Utrecht
« Reactie #100 Gepost op: 04 november 2018, 19:58:19 »
Oeh dat ziet er leuk uit zeg! Wat heb jij er gegeten?

We deelden een salade met o.a. avocado en mango, een pasteitje met nepeend, dumplings, een wokgerecht met groenten en nepvlees, een rijstloempia. Allemaal lekker! Nam ook nog limoensijs na. Ik ga er graag nog eens heen.

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re: Utrecht
« Reactie #101 Gepost op: 04 november 2018, 21:23:50 »
Oeh dat ziet er leuk uit zeg! Wat heb jij er gegeten?

We deelden een salade met o.a. avocado en mango, een pasteitje met nepeend, dumplings, een wokgerecht met groenten en nepvlees, een rijstloempia. Allemaal lekker! Nam ook nog limoensijs na. Ik ga er graag nog eens heen.

Oeh dat klinkt goed zeg!
,,,,فلافل

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re: Utrecht
« Reactie #102 Gepost op: 02 september 2019, 17:53:42 »
Gister bij Anan gegeten. Ook in de Voorstraat en volgens mij gelieerd aan Saigon. Alles in streetfood-stijl. Ze hebben een aparte vegakaart. Aanrader! In het weekend zeker reserveren, want het zit vol.

Ik heb hier gisteren gegeten! Erg lekker. Ik at vega-eend in lekkere currysaus met rijst. Wijn erbij. Mijn tafelgenoot had tofu met groente in een soort ketjapsaus. Goedkoop ook en leuke inrichting. Duidelijk gemarkeerd  wat vega en vegan is en ik had het idee dat er ook niet stiekem vissaus enzo in zat. Aanrader.
,,,,فلافل

Offline Anand

  • ***
  • 112
  • Geslacht: Man
Re: Utrecht
« Reactie #103 Gepost op: 06 oktober 2019, 00:21:17 »
https://krishna-vilas.com/utrecht/  iemand daar al geweest?(ja ik weet dat het net open is) ben wel benieuwd naar vega indiaas tent, maar ben niet avontuurlijk genoeg om zelf te gaan kijken

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re: Utrecht
« Reactie #104 Gepost op: 06 oktober 2019, 07:51:08 »
https://krishna-vilas.com/utrecht/  iemand daar al geweest?(ja ik weet dat het net open is) ben wel benieuwd naar vega indiaas tent, maar ben niet avontuurlijk genoeg om zelf te gaan kijken

Ik ben in de vestiging in Den Haag geweest. Wist niet dat ze nu ook in Utrecht zitten, leuk! Ik vond de dosa erg lekker, en mijn tafelgenoot de uttapam. Gewoon keertje proberen! Op niet veel plekken kun je in Nederland dosa en andere Zuid-Indiase specialiteiten eten, terwijl het erg lekker eten is.
,,,,فلافل