Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Kapotte mondhoeken
Christiaan:
--- Citaat van: Selly op 19 januari 2007, 23:20:16 ---
--- Citaat van: Laurita_25 op 19 januari 2007, 21:47:02 ---Je lippen weerspiegelen je darmen.
--- Einde van citaat ---
???
--- Einde van citaat ---
Als je een gezonde darmflora hebt dan zien je lippen er ook mooi uit. Drink Yakult!
Lovelocker:
Een Mw op mijn afdeling was gebaat bij vit. B-complex. Maar of het om precies hetzelfde probleem gaat weet ik natuurlijk niet.
Laurita_27:
--- Citaat van: Christiaan(zkt.Christina) op 19 januari 2007, 23:21:14 ---
--- Citaat van: Selly op 19 januari 2007, 23:20:16 ---
--- Citaat van: Laurita_25 op 19 januari 2007, 21:47:02 ---Je lippen weerspiegelen je darmen.
--- Einde van citaat ---
???
--- Einde van citaat ---
Als je een gezonde darmflora hebt dan zien je lippen er ook mooi uit. Drink Yakult!
--- Einde van citaat ---
Nee, géén Yakult! Ik snap niet waarom mensen daarin geloven:
De goede bacteriën in zo'n flesje komen helemaal niet aan in je darmen, want die worden gesloopt door het maagzuur. Je zou dus beter een pro-biotica in de vorm van een capsule kunnen nemen, dan komt er een stuk meer op de goede plek aan.
Ik ben op zoek naar een plaatje van gezichtsdiagnostiek, maar kan het niet vinden. Het komt er op neer dat elk gedeelte van je gezicht een orgaan weerspiegeld (kin=geslachtsorganen, neus=hart ect). Maar het fijne weet ik er ook niet van...
boeddha:
Bedankt voor de reacties. Gelukkig zie je het amper, ik voel het vooral. Ik begin maar met meer drinken, blijven smeren en veel planten op mijn werk te zetten. Ik werk in een heel droog lokaal. vochtigheidsgehalte is 30 procent. Vitamine B begin ik ook maar mee en als dat allemaal dan niet werkt ga ik toch maar even langs dokter, ik hoop in ieder geval dat het geen schimmel is. Ik heb geen darmklachten trouwens.
Lovelocker:
--- Citaat van: Laurita_25 op 20 januari 2007, 11:34:06 ---Nee, géén Yakult! Ik snap niet waarom mensen daarin geloven:
--- Einde van citaat ---
Omdat de berichten daarover elkaar blijven tegenspreken. Je kunt zowel betrouwbaar aandoende bronnen vinden pro- als anti-. Dan krijg je dat het "baat het niet, schaadt het niet" het wint van de scepsis.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie