Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Kapotte mondhoeken
Gabs:
kapotte mondhoeken komt door een gebrek aan vit B2. (door meerdere personen bevestigd)
Ik heb het ook wel vaker, terwijl ik toch vit b-complex slik. als ik dan tijdelijk 2 per dag slik is het zo over. smeren heeft geen zin, dan duurt het weken.
Gabs:
--- Citaat van: Laurita_25 op 20 januari 2007, 11:34:06 ---
Ik ben op zoek naar een plaatje van gezichtsdiagnostiek, maar kan het niet vinden. Het komt er op neer dat elk gedeelte van je gezicht een orgaan weerspiegeld (kin=geslachtsorganen, neus=hart ect). Maar het fijne weet ik er ook niet van...
--- Einde van citaat ---
mijn moeder heeft daar verschillende cursussen in gevolgd, ik zal eens vragen hoe ze aaan de plaatjes is gekomen, ik geloof dat je die ergens kan bestellen.
boeddha:
Ik heb gelezen dat vitamine b2 in vlees, vis en groente etc. zit, maar ook veel in melkproducten. Eigenlijk neem ik helemaal geen melkproducten maar ben daar nu toch maar weer mee begonnen. Brinta 's ochtends.
Bast:
--- Citaat van: Laurita_25 op 20 januari 2007, 11:34:06 ---[Ik ben op zoek naar een plaatje van gezichtsdiagnostiek, maar kan het niet vinden. Het komt er op neer dat elk gedeelte van je gezicht een orgaan weerspiegeld (kin=geslachtsorganen, neus=hart ect). Maar het fijne weet ik er ook niet van...
--- Einde van citaat ---
Oh ik ook! Als jij 'm vind, zou je me dan willen PBen?
Omgekeerd natuurlijk ook!
Mondhoeken kwamen door een ander vitamine B tekort dan het scheurtje in de onderlip dacht ik. Volgens mij meer brood bij in de mondhoek en banaan bij scheurtje in het midden van de onderlip
Gabs:
idd kloofjes in de lippen is iets anders kan kapotte mondhoeken. tegen kloofjes meer bananen eten!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie