Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Acné-huidproblemen

<< < (27/34) > >>

Hizikigrrrl:
Ik gebruik nu sinds 2 maanden ofzo Rozex, tegen rosacea, en het gaat heel goed met mijn huid!

Zowel mijn moeder als ik kregen tegelijkertijd een uitslag in het gezicht, die de huisarts bij haar diagnostiseerde als rosacea. Ik ben niet meegeweest, maar heb (nadat ik al na 2 dagen effect zag van haar tube Rozex) ook een tube aan de huisarts gevraagd en meegekregen.

Al eerder had ik het idee dat ik misschien ook rosacea zou hebben, omdat ik ook vaak vetbobbeltjes aan de rand van mijn oogleden en een rode neus heb, maar bij rosacea zou je weer geen last hebben van comedonen (en dat heb ik wel).

Ennieweej, het zal wel iets gemengds zijn, maar dit spulletje helpt voorlopig erg goed :cheer:

http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/rosacea.htm
http://www.apotheke.nl/pages/winap.asp?ID=1971&Method=infotekst

Gwennepen:
Ik had ook Rozex voor mijn neus. Maar ik geloof niet dat het Rosacea is bij mij. Ik moet een keer een huidarts gaan zien. Verder is mijn huid heel erg mooi. Ik neem dus maar aan door mijn nieuwe eetgewoonten. Ik durf na deze maand wel met de Dianepil te stoppen. :D

haantje:
Heb de tip gekregen om voor het slapen gaan een heel klein beetje tandpasta op een pukkel te smeren, de volgende dag zou hij dan behoorlijk ingedroogd moeten zijn. Heb het nu één keer geprobeerd en ik geloof dat het wel werkt.
Let wel, bij een losse pukkel, voor echte acné zal het wel niks zijn.

Muppet:
Haha is, ook zo wat heel je hoofd ondersmeren met tandpasta  :)

Heb donderdag mn hoofd gestoomd met dampo erin en nu brandblaar op mn lip.. Ziet er niet echt prettig uit..
Lijkt beetje op verzameling pukkeltjes  :-X  :sadley: Vind echt mezelf nu echt vies..  :'( Laat staan hoe een ander er tegen aan kijkt :'( :'(
Als het nou nog geholpen had.. Nee hoor, mn neus zat nog even dicht als eerst..  :steam:

Hizikigrrrl:
Ik heb weer een flinke outbreak sinds ik 2 weken geleden griep heb gehad. Dat heb ik wel vaker nadien. Ik kreeg enkele jaren geleden ook ineens cystische acne na een verkoudheid.

Het zit nu ook weer op mijn hoofd (charming...) en weigert weg te gaan ondanks braaf dagelijks wassen. Daarom ga ik vh weekend maar mijn haren verven (in mijn eigen kleur), dat is in het verleden ook de oplossing voor dat probleem gebleken. Die bacterietjes houden niet van een flinke dosis chemicaliën;).

De Rozex lijkt al een poos steeds minder te werken, dus ik ga nu maar eens vragen om Adapaleen gel (Differin).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie