Vegatopia Forum

Het vegetarische aanbod van Albert Heijn

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Juffrouw Ooievaar

Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #60 Gepost op: 26 februari 2008, 16:30:34 »
Monique en Sam, hebben jullie het vegagehakt van Vivera al geprobeerd? O.a. verkrijgbaar bij Vomar en Golf supermarkten.
Heb er nog geen ballen mee gedraaid, maar het lijkt erg op het Tivallprodukt.
Het gehakt van Alpro vond ik toch iets minder, al kan ik niet echt benoemen waarom...

Ik mis nog steeds de Goodbite kroketten, die ik echt nergens meer tegenkom :-\

Ik koop de Goodbite kroketten hier bij de C-1000, daar liggen ze volop. En dat hier is Wolvega. Maar ja, als je in b.v. Zuid-Holland woont schiet je daar niks mee op. Maar ze zitten gewoon in het assortiment van Schuitema dus misschien willen ze ze een keer voor je bestellen bij een C-1000 bij je in de buurt.

Offline Djooiss

  • *****
  • 1.843
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #61 Gepost op: 28 februari 2008, 14:44:20 »
De buurt AH hier heeft weer eens een aanval van verplaats je assortiment gekregen. Het vegetarische broodbeleg hebben ze zo goed verplaatst, dat ze het zelf niet wisten te vinden ( de vakkenvuljochies) Het is de komende weken uit het assortiment blijkt. Nu at ik dat toch al zelden, maar vind het toch maar niks. Baal ook nog steeds dat ze de tempeh uit het assortiment hebben gehaald, lang geleden.
En ik zag gisteren ook dat het schapje 'exotische' waren steeds dun bezaaider raakt, zo is de tahin ook verdwenen. Grr.
« Laatst bewerkt op: 28 februari 2008, 14:45:08 door Joysetsfire »
Life isn´t about waiting for the storm to pass..
it´s about getting out there and dancing in the rain

ericr

Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #62 Gepost op: 23 maart 2008, 20:26:49 »
De prijzenoorlog heeft in ieder geval geen weerslag op het vegetarische aanbod van de AH. Alles is zo'n 10% duurder geworden. Sidenote, sojamelk ook 0,20 cent er bij in prijs.

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #63 Gepost op: 23 maart 2008, 23:10:12 »
Ik had het idee dat de AH om de A'damse Dam het veggie aanbod weer een beetje verkleind had.
,,,,فلافل

Hetser

Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #64 Gepost op: 29 maart 2008, 12:02:47 »
De prijzenoorlog heeft in ieder geval geen weerslag op het vegetarische aanbod van de AH. Alles is zo'n 10% duurder geworden. Sidenote, sojamelk ook 0,20 cent er bij in prijs.

Ja de prijzen van de Alpro Soja melk rijzen echt de pan uit. E1,39 hier bij de Super de Boer, E1,35 bij de AH. Dan loont het toch om eens in de week even naar de Jumbo te rijden waar ze E1,15 zijn...

Offline @rno

  • *****
  • 2.330
  • Geslacht: Man
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #65 Gepost op: 29 maart 2008, 15:33:42 »
De prijzenoorlog heeft in ieder geval geen weerslag op het vegetarische aanbod van de AH. Alles is zo'n 10% duurder geworden. Sidenote, sojamelk ook 0,20 cent er bij in prijs.

Ja de prijzen van de Alpro Soja melk rijzen echt de pan uit. E1,39 hier bij de Super de Boer, E1,35 bij de AH. Dan loont het toch om eens in de week even naar de Jumbo te rijden waar ze E1,15 zijn...

Net terug van ons eerste bezoek aan Jumbo. En inderdaad is mij het prijsverschil van Alpro Soja ook opgevallen. Enkele weken geleden was het nog in de "aanbieding" bij Ahaaa.
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!

Offline Marit

  • **
  • 55
  • Geslacht: Vrouw
    • Marits Stekkie
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #66 Gepost op: 29 maart 2008, 17:07:28 »
Ik mis al een tijdje de vegetarische cordon blue, hebben jullie filialen dat ook?

Juffrouw Ooievaar

Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #67 Gepost op: 30 maart 2008, 11:12:43 »
Ik mis al een tijdje de vegetarische cordon blue, hebben jullie filialen dat ook?

Nee, hier niet, maar op de site van Tivall staan ze niet, dus ze zijn er niet ( meer ). Wel bij C 1000 van Goodbite.

Offline Marit

  • **
  • 55
  • Geslacht: Vrouw
    • Marits Stekkie
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #68 Gepost op: 30 maart 2008, 15:21:07 »
Dank je! Ik zal eens kijken of Tivall antwoord stuurt als ik vraag hoe en waarom  ;)  want het was mijn lievelingsburger!

Offline Sæna

  • ***
  • 294
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #69 Gepost op: 30 maart 2008, 15:29:51 »
Ik koop de Goodbite kroketten hier bij de C-1000, daar liggen ze volop. En dat hier is Wolvega. Maar ja, als je in b.v. Zuid-Holland woont schiet je daar niks mee op. Maar ze zitten gewoon in het assortiment van Schuitema dus misschien willen ze ze een keer voor je bestellen bij een C-1000 bij je in de buurt.
In C1000 van Alphen a.d. Rijn (Herenhof) liggen ook veel produkten van Goodbite, onder meer de kroketten. Is Alphen in de buurt voor Bast?

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #70 Gepost op: 30 maart 2008, 21:39:00 »
Volgens mij is zoiets eigenlijk ook best geinig om zelf te maken.
,,,,فلافل

Juffrouw Ooievaar

Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #71 Gepost op: 31 maart 2008, 20:08:38 »
Dank je! Ik zal eens kijken of Tivall antwoord stuurt als ik vraag hoe en waarom  ;)  want het was mijn lievelingsburger!

Is altijd jammer, vind je iets lekker, is het ineens niet meer te koop. Gebeurt wel vaker met Tivall, de braadworst en gemarineerde filet zijn er ook uit. Vonden wij erg lekker.

Offline renske

  • ****
  • 809
  • Geslacht: Vrouw
    • Zoetekauwen
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #72 Gepost op: 31 maart 2008, 20:09:56 »
Dank je! Ik zal eens kijken of Tivall antwoord stuurt als ik vraag hoe en waarom  ;)  want het was mijn lievelingsburger!

Ha, ik was vanavond bij AH en toen viel mij juist op dat ze de Cordon Bleu opeens in het assortiment hebben, ik had m daar nog niet eerder gezien. Dus  hij bestaat wel nog.

Juffrouw Ooievaar

Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #73 Gepost op: 01 april 2008, 21:15:28 »
Dank je! Ik zal eens kijken of Tivall antwoord stuurt als ik vraag hoe en waarom  ;)  want het was mijn lievelingsburger!

Ha, ik was vanavond bij AH en toen viel mij juist op dat ze de Cordon Bleu opeens in het assortiment hebben, ik had m daar nog niet eerder gezien. Dus  hij bestaat wel nog.

Vanmiddag ook even gekeken en in mijn woonplaats ligt ook wel cordon blue, alleen is het niet van Tivall maar van Quorn vandaar dat het niet bij het assortiment van Tivall stond.

Offline Marit

  • **
  • 55
  • Geslacht: Vrouw
    • Marits Stekkie
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #74 Gepost op: 02 april 2008, 09:55:44 »
Die van Quorn hebben ze bij mij ook nog, die andere was volgens mij van Tivall.

Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen, zal nog even geduld moeten hebben!

Juffrouw Ooievaar

Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #75 Gepost op: 02 april 2008, 14:19:02 »
Die van Quorn hebben ze bij mij ook nog, die andere was volgens mij van Tivall.

Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen, zal nog even geduld moeten hebben!

Heb ook wel eens een e-mail gestuurd en ze antwoorden altijd wel. Maar als het niet meer op de site van Tivall staat kun je er van op aan dat ze uit het assortiment zijn. Nou groetjes en ik ben benieuwd wat ze antwoorden, laat het nog even weten.

Offline renske

  • ****
  • 809
  • Geslacht: Vrouw
    • Zoetekauwen
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #76 Gepost op: 02 april 2008, 22:27:31 »
Dank je! Ik zal eens kijken of Tivall antwoord stuurt als ik vraag hoe en waarom  ;)  want het was mijn lievelingsburger!

Ha, ik was vanavond bij AH en toen viel mij juist op dat ze de Cordon Bleu opeens in het assortiment hebben, ik had m daar nog niet eerder gezien. Dus  hij bestaat wel nog.

Vanmiddag ook even gekeken en in mijn woonplaats ligt ook wel cordon blue, alleen is het niet van Tivall maar van Quorn vandaar dat het niet bij het assortiment van Tivall stond.

Ah ja, ik zag het vandaag inderdaad...

Offline Marit

  • **
  • 55
  • Geslacht: Vrouw
    • Marits Stekkie
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #77 Gepost op: 04 april 2008, 14:16:21 »
Ik heb nog geen antwoord ontvangen, zal nog even geduld moeten hebben ;)

Offline Dot

  • *****
  • 2.630
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #78 Gepost op: 23 april 2008, 20:16:54 »
Ik zag vandaag bij AH een soort vegetarische 'hamblokjes' bij AH liggen. Het was van Quorn, maar ik zie op de site niets staan. Ik vond het er ook niet erg aantrekkelijk uitzien, maar was toch wel nieuwsgierig. Iemand anders enig idee wat het kan zijn geweest?
Ze had een jurk met bloemknoppen aan
en toen ze in de zon ging staan
zijn al die knopjes één voor één open gegaan

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het vegetarische aanbod van Albert Heijn
« Reactie #79 Gepost op: 23 april 2008, 21:32:44 »
Volgens mij heb ik een doosje in de koelkast liggen. Het zag er een beetje uit als van die hamblokjes idd maar het heeft de raadselachtige naam 'julienne', dan denk ik aan reepjes niet aan dobbelsteentjes. Ik moet het dus nog proberen maar ik weet nog niet hoe of wanneer. Misschien met shoarmakruiden in een pitabroodje ofzo.