Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Hoofdpijn- en migraine-ervaringen gezocht
Hizikigrrrl:
Donderdag maar even naar de huisarts geweest en steroidencreme meegekregen. Gelukkig hielp dat meteen en is de eczeem al minder geworden!
Lalagè:
Ik had migraine met lichtflitsen vooraf. Het kwam steeds vaker voor, maar sinds ik gestopt ben met de pil is het niet meer voorgekomen. Ik heb nu een koperspiraaltje, geen hormonen meer voor mij!
Marthe:
De laatste maanden twee keer migraine gehad, een keer met een hevige aura, de andere keer werd ik wakker met hoofdpijn dus van een aura niets gemerkt.
Twee keer in een paar maanden is best veel voor mij, ik hoop niet dat de pil er bij mij invloed op heeft, wil daar (nog) niet mee stoppen..
Lady d'Arb@ñville:
--- Citaat van: Marthe op 26 december 2012, 23:27:10 ---Twee keer in een paar maanden is best veel voor mij,
--- Einde van citaat ---
Ik teken ervoor.
bambi:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 17 oktober 2012, 21:40:09 ---
--- Citaat van: bambi op 17 oktober 2012, 21:02:09 --- Ik heb nu een schitterende huid, maar voedselallergieen. Tja.
--- Einde van citaat ---
Door die creme?!
--- Einde van citaat ---
Nee hoor, dat denk ik niet. Je hebt van die zweefteven, die zeggen dat je het dan onderdrukt en het elders naar buiten komt, maar volgens mij is dat kul. Je ziet vaker dat mensen die later voedselallergieen hebben, als kind ook al eczeem of kleine allergieen hebben.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie