Vegatopia Forum

Amsterdam

Offline Selly

• 30.547
Re: Amsterdam
« Reactie #640 Gepost op: 05 juni 2017, 21:01:56 »
Het is Toko de Poort geworden (ik was nog nooit op dat stuk geweest eigenlijk, alleen rondom Arenagebied). Lekkere roti gegeten, bedankt voor de tip!

Leuk!!
,,,,فلافل

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.619
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #641 Gepost op: 02 oktober 2017, 11:55:28 »
Iemand al bij http://www.vegansnackshop.nl/ geweest?

Offline Selly

• 30.547
« Reactie #642 Gepost op: 02 oktober 2017, 22:54:32 »
Nee nog niet maar ze zijn pas 1 dag open. Ben benieuwd.
,,,,فلافل

Offline neleH

• 1.533
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #643 Gepost op: 19 februari 2018, 11:37:59 »
Gisteren weer bij Pllek gegeten, wat een fijn restaurant is dat toch! 6 gerechten op de kaart, waarvan 4 vegan(n)! Ik at een heerlijk gerecht met boleten/portobello/pompoen en iets van gekaramelliseerde ui ofzo. Hmm! Tafelgenoot at ites met maistortilla en bonen, zag er ook heel lekker uit! En prachtig uitzicht over het IJ.

Offline Selly

• 30.547
« Reactie #644 Gepost op: 18 januari 2020, 20:18:41 »
Vandaag bij Bar Centraal gegeten in de Amsterdamse Ten Katestraat. Lekker hoor. Er staan 7 gerechten op de kaart, waarvan 5 vega (en dan kun je nog brood, olijven, en kazen bestellen).
2 gerechten pp, als je wilt delen, wordt aangeraden, hoewel er ook een menu is voor 35 euro. Wij deelden lekkere burrata met oa gefrituurde spruitjes, bloemkool met jalapeno, ananassalsa en witlof, rolletje met spitskool en palmkool, knolselderij met crispy aardpeer mandarijnzest, schorseneer met zoetige sojasaus en geroosterde hazelnoten. En we hadden brood erbij met pittige olie. Het bloemkoolgerecht was mijn favoriet. Met 2 glazen prima natuurwijn pp en thee/koffie na rekenden we 40 euro pp af. Echt een aanrader. Vriendelijke bediening ook. Je zit wel vrij dicht op de andere tafels.
,,,,فلافل