Vegatopia Forum

Magic Island en Exotic Island, Cebu Filipijnen

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Magic Island en Exotic Island, Cebu Filipijnen
« Gepost op: 06 juni 2011, 13:19:21 »
Ik ben afgelopen 2 weken in de filipijnen geweest en verbleef de eerste 10 dagen op Magic Island Dive Resort. Een geweldige kok ! Tovert de lekkerste vegetarische gerechten in elkaar en de menukaart is bijzonder uitgebreid qua vegeatrisch. En daar waar het niet vegetarisch is, zoals de chicken salad with casdhew nuts is het geen enkele moeite ' without the chicken'.

Exotic Island op Malapascua was wat dat betreft minder, we hadden volpension maar het vegetarische deel daarvan was niet te hachelen. Totdat we ' sizzling beef' gingen vervangen voor ' sizziling vegetables' ....toen werd het heel wat beter !

Singapore airlines begrijpt er trouwens ook weinig van want gooien heel het ontbijt belachelijk om terwijl ze alleen maar een suffe worst hadden hoeven te verwijderen. In plaats van dat te doen kreeg ik (niet lekkere) melk ipv het yoghurtje en de muffin (of een vervanger) zat er bij mooi niet bij. Van deze luchtvaartmaatschappij had ik heel wat meer verwacht.

Al met al: erg mee gevallen en eigenlijk gewoon de hele vakantie goed gegeten.

Linda
Er is op deze wereld genoeg voor iedereen, maar er is niet genoeg voor een ieders hebzucht (Gandhi)