Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Versapers / slowjuicers
Maartje!:
Die dame van Home Made schreef in de volkskrant van zaterdag dat ze er een heeft en woest enthousiast is. Maar daar heb je misschien niets aan...
brenda_lelie:
Ja dat las ik ook in het Magazine. Ik wou zo'n ding al een jaar en toen ben ik er dus zondag maar 1 gaan kopen.
Sam:
Ik vind sap uit een sapcentrifuge meestal niet zo lekker, maar dit werkt anders, meer persen dan centrifugeren? Ziet er wel goed uit, maar wel duur zeg! Welke heb jij Brenda?
brenda_lelie:
Het is inderdaad meer een soort persen en daardoor blijven vitamines en enzymen ook beter behouden dan bij een sapcentrifuge. De pulp die er uit komt is helemaal droog dus je krijgt echt alle sap. Wat vind je niet lekker aan sap uit een centrifuge?
Ik heb zelf de Versapers gekocht. Het jammere is dat je de meeste van die dingen alleen online kan bestellen, er zijn weinig echte winkels die ze verkopen. Ik twijfelde ook nog om voor de Juicepresso te gaan, die leek me wat mooier en is wat goedkoper, maar de Versapers kon ik hier in een winkel bekijken. Hij kostte 309 Euro.
Selly:
Jaloers! Ik heb er een keer een heel lekker heet gember/limoen/pepersapje mee gehad op een beurs. Ik had al even gegoogeld maar ik kan het niet online vinden.
De prijs heeft me al die tijd tegengehouden. Ik heb op mijn Magimix een sapcentrifuge maar die is een ramp om schoon te krijgen. En ook houdt me wel tegen dat je er zoveel ingredienten in moet doen om maar een glaasje sap te krijgen (hoewel dat bij een Versapers geloof ik inderdaad wel minder is dan bij een centrifuge)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie