Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Vara Kassa Groen - BN'ers die zes weken geen vlees eten.
lieve lijn:
Maar dat is toch ook vaak een beeld wat mensen hebben?
ik hoor t iig regelmatig vorbij komen. Jammer dat ze niet aan dat vooroordeel voorbij gaan :(
Miranda:
--- Citaat van: lieve lijn op 19 februari 2013, 10:16:04 ---Maar dat is toch ook vaak een beeld wat mensen hebben?
ik hoor t iig regelmatig vorbij komen. Jammer dat ze niet aan dat vooroordeel voorbij gaan :(
--- Einde van citaat ---
Precies, dat bedoel ik. Jammer dat ze deze kans niet aangrijpen om een wat positiever beeld neer te zetten.
Mensen denken volgens mij nog steeds dat ik alleen maar wortels en grutjespap eet of zo.
Ed Raket:
--- Citaat van: Miranda op 17 januari 2013, 08:00:09 ---
--- Citaat van: chantalv80 op 16 januari 2013, 22:08:23 ---
--- Citaat van: Miranda op 16 januari 2013, 08:13:55 --- Kom op zeg, het is geen heroïneverslaving....
--- Einde van citaat ---
Vleesverslaving is ook een verslaving :P
--- Einde van citaat ---
Blijkbaar... ben ik toch behoorlijk snel afgekickt ;D
--- Einde van citaat ---
Precies, ik dus ook... ;D
Draek:
--- Citaat van: Monica op 18 februari 2013, 17:49:27 ---Waar blijft de begeleiding, kooktips, behandeling van vegetarische alternatieven en lekkere vegetarische recepten?
--- Einde van citaat ---
Met Viva Las Vega's zouden we daar een kookworkshop geven, maar ondanks dat wij vanalles geregeld hadden zeiden ze op het laatst af. Als we niet zelf contact hadden gezocht waren we niet eens op de hoogte gesteld.
Anders hadden we een zeer goede kookworkshop gegeven aan de BN'ers en juist een ander beeld gegeven hebben over vega-eten.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie