Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Vara Kassa Groen - BN'ers die zes weken geen vlees eten.
Aiko:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 09 januari 2013, 21:11:12 ---http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/carnivoren-eten-zes-weken-geen-vlees/speel/1/
En de BN'ers zijn: Howard Komproe, Annemarie van Gaal, Lutz Jacobi, Maarten van der Weijden, Menno Bentveld en Anouscha Nzume.
--- Einde van citaat ---
Ik ken er drie van deze zes, en die hoef ik niet als bedenkelijk aan te slaan. Menno Bentveld lijkt me zelfs nog wel behoorlijk inhoudelijk.
Dat is wel fijn. Dan krijg je (verwacht ik) misschien nog wel degelijke argumenten waarom die zes weken wel of niet vol te houden zijn. Ze hadden ook geheel andere types kunnen uitkiezen vaak genoeg in schreeuwerige programma's zullen voorkomen.
Is het ook een beetje kwalitatief? (heb zelf totaal niet de behoefte te gaan kijken)
Monica:
Nou het item viel me eerlijk gezegd behoorlijk tegen. Naast de helft herhaling van vorige week, praten ze via een videodagboek over hoe moeilijk het was de eerste week. Ik had er meer van verwacht.
Miranda:
Ik keek het programma speciaal hiervoor terug, maar vond het ook tegenvallen.
Heel erg kort, volgens mij maar 5 minuten voor alle 6 de deelnemers.
En ik vond ook dat ze zich vreselijk aanstelden. Kom op zeg, het is geen heroïneverslaving....
chantalv80:
--- Citaat van: Miranda op 16 januari 2013, 08:13:55 --- Kom op zeg, het is geen heroïneverslaving....
--- Einde van citaat ---
Vleesverslaving is ook een verslaving :P
Miranda:
--- Citaat van: chantalv80 op 16 januari 2013, 22:08:23 ---
--- Citaat van: Miranda op 16 januari 2013, 08:13:55 --- Kom op zeg, het is geen heroïneverslaving....
--- Einde van citaat ---
Vleesverslaving is ook een verslaving :P
--- Einde van citaat ---
Blijkbaar... ben ik toch behoorlijk snel afgekickt ;D
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie