Vegatopia Forum

Wat eten we vandaag?

Offline meisbaer

• 3.404
Re: Wat eten we vandaag?
« Reactie #17660 Gepost op: 15 augustus 2019, 20:28:10 »
Een zomerse stamppot met gestoofde prei, lente-ui, courgette en ui. Met nuggets van Boon.

Offline Eelco

• Admin
  • 16.897
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
« Reactie #17661 Gepost op: 15 augustus 2019, 20:45:42 »
Net voor het pompoenseizoen weer begint, de laatste flespompoen van vorig jaar verwerkt: tagliatelle met pompoensaus, op smaak gebracht met knoflook, pepertje, salie en nootmuskaat.
Gemüse ist mein Fleisch

Offline Hedwig

• 581
« Reactie #17662 Gepost op: 16 augustus 2019, 17:03:16 »
Ineens zin in Hollandse pot. Vandaag aardappels met sperziebonen, vegetarische burger en komkommersalade. Morgen aardappels met spinazie, eitje en linzenballetjes met paprika/ tomatensaus

Offline Eelco

• Admin
  • 16.897
    • Mijn Homepage
« Reactie #17663 Gepost op: 16 augustus 2019, 20:53:27 »
Lasagne bolognese. Met een tomatensaus gevuld met sojagehakt, wortel, bleekselderij, paprika en venkel.
Gemüse ist mein Fleisch

Offline meisbaer

• 3.404
« Reactie #17664 Gepost op: 16 augustus 2019, 21:50:07 »
Mijn vriend had eiertagliatelle gemaakt met roomkaas en tomaten. Erg lekker, maar ik heb iets te fanatiek bij de vrijmibo zitten snacken, dus niet alles opgegeten. Straks of morgen nog het restje.

Offline Wombat

• 2.610
« Reactie #17665 Gepost op: Gisteren om 18:31:28 »
Nasi.

Offline Eelco

• Admin
  • 16.897
    • Mijn Homepage
« Reactie #17666 Gepost op: Gisteren om 18:40:20 »
Pizza! De mijne belegd met spinazie, sjalotje, verse knoflook, pepertje, die van Kristof zoals altijd met ananas en paprika.

Afgelopen week hadden we bij de schoonouders een paar kant-en-klare loempiaatjes, die wat laf waren. Omdat ik nu weer zin loempia's heb gekregen, maar dan lekkere, heb ik vanmiddag wat fijngesneden spitskool, wortel en taugé met knoflook, pepertje en gember gewokt. Scheutje sojasaus erdoor, evenals gemalen pinda en sesamzaad. Hiervan acht loempiaatjes gerold die nu in de vriezer op een eetgelegenheid wachten.
Gemüse ist mein Fleisch

Offline Eelco

• Admin
  • 16.897
    • Mijn Homepage
« Reactie #17667 Gepost op: Vandaag om 20:12:26 »
Tagliatelle in salieboter. Erbij beetgaar gestoomde kruidige spruitjes (de eerste van het seizoen), wortel, venkel en kidneybonen.
Gemüse ist mein Fleisch

Offline Selly

• 30.289
« Reactie #17668 Gepost op: Vandaag om 20:18:08 »
Mapo tofu, kailan met shiitake, vega oestersaus, gember, knoflook en sesamolie, rijst en komkommeratjar. Fruitsalade met reine claude, frambozen en rode bessen toe.
,,,,فلافل