Ik was weer vier dagen aan het festivallen bij Rock Werchter en heb prima gegeten.
Donderdag Karma kebab, die altijd lekker is.
Vrijdag een bak met verschillende salades (o.a. verschillende pasta-, kool- en linzensalades) en een stukje falafel. Dat was zeer welkom met het warme weer.
Zaterdag nacho's, met zure room, salsa en wat groenten en extra guacemole.
Op zondag hadden we wat minder bands die we wilden zien, dus tijd om op het gemakje eten uit te zoeken.
Nu had ik eindelijk door welk eetstandje niet de standaard pizza slice had, maar echte Italiaanse pizza die per half of heel ging. Ik had mensen er al bij vorige edities mee zien lopen, maar niet gezien waar ze verkocht worden. Nu eens op de plattegrond in de RW app van te voren opgezocht. Je moest er even voor in de rij, maar mijn pizza margarita was serieus een van de lekkerste die ik sinds tijden heb gehad.
Eten op festivals is over het algemeen duur, maar ik reken meestal rond de 4 bonnen per maaltijd. Tegenwoordig worden prijzen niet meer afgrond per bon (of 'coin'), maar kan iets bijvoorbeeld ook 4,2 bonnen hebben. De pizza was omgerekend ongeveer net zo duur als je hem laat bezorgen, dus dat was echt goed prijs/kwaliteit.