Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Hardlopen

<< < (108/117) > >>

neleH:
Gisteren weer een rondje gedaan, het ging echt waardeloos. Was vorige week ziek en was nog wat verkouden. En had me te warm aangekleed (wilde mijn nieuwe hardloopbroek aan  ;D). Dus het ging helemaal niet lekker. Maar ben wel blij dat ik gegaan ben!

bambi:
Ik ben na de warmte via 3, 3,5, 4, en 4,5 sinds deze week weer op de 5 km! :)

M.:

--- Citaat van: M. op 23 augustus 2018, 21:05:48 ---Ik had drie maanden niet hardgelopen wegens druk, vakantie, blessure en omdat ik het veel te warm vond. De van Dam tot Damloop komt snel dichterbij (over precies een maand) en eerst had ik besloten om het maar aan me voorbij te laten gaan maar ik heb me toch bedacht en ben weer begonnen met lopen. Valt me nog niet mee, maar vandaag lukte het me om 1 uur te lopen, met vijf minuten stevig wandelen tussendoor. 8.8 km afgelegd, nog "maar" 7.2 erbij en dan ben ik er  :P

--- Einde van citaat ---

Volgende week is het zover, ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Vorige week maandag liep ik 12 km en had ik daarna het idee dat ik best verder had gekund, maar vandaag moest ik halverwege een training (die sowieso al vrij matig ging) afhaken wegens pijn in mijn dijbeen. Die pijn voel ik nu nog steeds, ik hoop maar dat hij snel weg trekt  :-\

LL de Ling:
Sterkte M! Hoop dat het snel wegtrekt en je gewoon mee kunt doen.

M.:
Het is me gelukt! Ik heb geen last gehad van pijn en kon het in 1 keer uitlopen. Geen geweldige tijd maar ik ben toch hartstikke tevreden omdat ik er niet heel goed voor getraind had. Ik hoopte hem binnen 1 uur en 45 minuten uit te kunnen lopen en zou helemaal blij zijn als ik onder de 1 uur 40 zat: gefinisht met 1 uur, 39 minuten en 38 seconden  ;D  :wortel:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie