Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Hardlopen
M.:
--- Citaat van: Aiko op 24 september 2018, 10:47:59 ---Goed joh. Nu op naar die hele marathon!
--- Einde van citaat ---
Mwaaah, maar een halve begint nu wel te lonken, 'maar' vijf kilometer erbij!
M.:
--- Citaat van: neleH op 25 september 2018, 08:55:54 ---Ik ben er behoorlijk uit, hardloopvriendin van loopgroep ook en ze stelde voor om weer met Start to Run mee te doen. Dus daar zijn we vorige week geweest. Het was wel heeeeeel erg voor beginners hoor. We werken toe naar 3km (euhhh) en het langste dat we gelopen hebben is 3 minuten aaneen. Dus tja. Maargoed, wel een leuke sfeer en ach, je pikt er altijd wat van op.
--- Einde van citaat ---
Hmm, dat lijkt me wel een beetje frustrerend, hoe lang ben je er dan uit geweest? Zou het niet fijner zijn om samen met haar het langzaam (maar wel sneller dan bij die cursus) weer op te bouwen?
neleH:
--- Citaat van: M. op 25 september 2018, 13:21:46 ---
--- Citaat van: neleH op 25 september 2018, 08:55:54 ---Ik ben er behoorlijk uit, hardloopvriendin van loopgroep ook en ze stelde voor om weer met Start to Run mee te doen. Dus daar zijn we vorige week geweest. Het was wel heeeeeel erg voor beginners hoor. We werken toe naar 3km (euhhh) en het langste dat we gelopen hebben is 3 minuten aaneen. Dus tja. Maargoed, wel een leuke sfeer en ach, je pikt er altijd wat van op.
--- Einde van citaat ---
Hmm, dat lijkt me wel een beetje frustrerend, hoe lang ben je er dan uit geweest? Zou het niet fijner zijn om samen met haar het langzaam (maar wel sneller dan bij die cursus) weer op te bouwen?
--- Einde van citaat ---
Ja, zó lang ben ik er nu ook weer niet uit (half jaartje). Heb wel met haar gelopen deze zomer, ze heeft astma en wisseling van medicijnen gaat niet goed. Ze vroeg of ik mee ging naar Start to Run, leek me wel wat maar het is echt wel heel beginners. Maar aan de andere kant vind ik in mn eentje lopen echt niet leuk, dus dan doe ik het niet. En zo ben ik in ieder geval wel wekelijks weer wat aan het doen en hopelijk motiveert het om de draad weer op te pakken (ik vond het nl echt niet meer leuk, en nog steeds vind ik het 'moeten' maar de gezelligheid van de groep houdt me vaak aan het lopen).
M.:
Ik heb dat ook wel moet ik zeggen, ik vind het heel lastig om in mijn eentje te gaan lopen. Als ik mezelf eenmaal naar buiten heb gesleept gaat het altijd wel en vind ik het fijn maar het kost heel wat moeite om mezelf te motiveren. Met een groepje mee lopen is veel fijner!
Aiko:
Ik vind het juist heerlijk om in mijn eentje mijn lange fietstochten te maken.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie