Vegatopia Forum

Trends voor het kerstdiner: 'Makkelijk en vegetarisch'

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Trends voor het kerstdiner: 'Makkelijk en vegetarisch'
« Gepost op: 22 december 2018, 12:01:45 »
Trends voor het kerstdiner: 'Makkelijk en vegetarisch'

En dan blijk je ineens al jarenlang op de trend vooruit te lopen!
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.293
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re: Trends voor het kerstdiner: 'Makkelijk en vegetarisch'
« Reactie #1 Gepost op: 22 december 2018, 13:14:14 »
Overigens vond ik die Kerstallerhande, waar in de media zo over gezeurd werd omdat er veel te weinig vlees en vis in zou staan, nog steeds behoorlijk gefocust op vlees- en visgerechten.
Gemüse ist mein Fleisch

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re: Trends voor het kerstdiner: 'Makkelijk en vegetarisch'
« Reactie #2 Gepost op: 22 december 2018, 13:57:55 »
Ik denk dat ze het in het artikel wel een beetje rooskleuriger afschilderen dan de praktijk is. 25 procent is van plan een vegetarisch gerecht te serveren, maar dat betekent niet dat 25% een vegetarisch kerstdiner op tafel zet. Dat zal echt niet veel hoger liggen dan de 5% vegetariers die we hebben. Hoewel, goedkokende Vegatopia vegetariers nodigen natuurlijk allemaal familie en vrienden uit dus misschien ligt het percentage vegetarisch etenden met kerst wel een stuk hoger dan 5  :D
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Re: Trends voor het kerstdiner: 'Makkelijk en vegetarisch'
« Reactie #3 Gepost op: 22 december 2018, 14:16:03 »
Ik denk dat ze het in het artikel wel een beetje rooskleuriger afschilderen dan de praktijk is.

Sssst, Ik heb het artikel niet gelezen.... ;)
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline meisbaer

  • *****
  • 5.504
Re: Trends voor het kerstdiner: 'Makkelijk en vegetarisch'
« Reactie #4 Gepost op: 22 december 2018, 19:31:56 »
Het gaat om tenminste één vegetarisch gerecht. Dus dat kan ook de soep of het voorgerecht zijn. De AH wil natuurlijk zoveel mogelijk verspakketten verkopen, en daar hebben ze al redelijke vergetarische keus in.

Mijn familie krijgt een aangepaste versie van het luie laagjesmenu, dus ik ben helemaal on trend.

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.158
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re: Trends voor het kerstdiner: 'Makkelijk en vegetarisch'
« Reactie #5 Gepost op: 07 januari 2019, 21:01:36 »
Overigens vond ik die Kerstallerhande, waar in de media zo over gezeurd werd omdat er veel te weinig vlees en vis in zou staan, nog steeds behoorlijk gefocust op vlees- en visgerechten.
Ik was lang niet op het forum, maar jeetje, het was 1 menu op 2 pagina's. De rest gewoon allemaal vieze dode dieren. (Behalve in het goede voornemens gedeelte, maar dat is logisch, goede voornemens zijn vaak gezonder eten toch?)
Supercalifragilisticexpialidocious!