Vegatopia Forum

Beyond meat burger

Offline neleH

• 1.437
  • Geslacht: Vrouw
Re: Beyond meat burger
« Reactie #20 Gepost op: 28 mei 2019, 21:23:32 »

Offline Eelco

• Admin
  • 17.074
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
« Reactie #21 Gepost op: 23 juni 2019, 23:09:17 »
Komende donderdag heb ik een projectetentje in Bergen, Noorwegen. Ik moest alvast kiezen wat ik wilde eten. Na een gazpacho als voorgerecht kon ik kiezen tussen een groentegerecht op basis van gegrilde bloemkool en wat ander spul, en de beyond meat burger. Eens moet de eerste keer zijn, dus ik heb voor het laatste gekozen. Ben benieuwd!
Gemüse ist mein Fleisch

Offline Eelco

• Admin
  • 17.074
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
« Reactie #22 Gepost op: 28 juni 2019, 00:35:27 »
Komende donderdag heb ik een projectetentje in Bergen, Noorwegen. Ik moest alvast kiezen wat ik wilde eten. Na een gazpacho als voorgerecht kon ik kiezen tussen een groentegerecht op basis van gegrilde bloemkool en wat ander spul, en de beyond meat burger. Eens moet de eerste keer zijn, dus ik heb voor het laatste gekozen. Ben benieuwd!
Dat was dus vanavond. Een fors belegd broodje met de Beyond Burger, saus en verschillende groenten - in Noorwegen, dus ook met gemarineerde augurk en bietjes. Te hoog om zo uit de hand te eten, dus met mes en vork gegeten. Mijn angst dat de burger te veel op vlees zou lijken werd (misschien helaas) niet bewaarheid: een prima burger qua textuur, maar qua smaak nogal neutraal, afgezien van een sterke rooksmaak. Geef mij dus maar een groenteburger die niet op vlees wil lijken.
Gemüse ist mein Fleisch