Vegatopia Forum

Trattoria L'Olivo - Tilburg / onbeschoft vlees eten

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pieter de graaf

Trattoria L'Olivo - Tilburg / onbeschoft vlees eten
« Gepost op: 25 oktober 2002, 14:21:00 »
Mijn vrouw en ik hadden iets te vieren en gingen naar restaurant L'Olivo in Tilburg. Toen wij vroegen of er mischien een vegetarisch hoofdgerecht kon worden gemaakt kregen wij het antwoord u kunt van de kaart eten, de lasagne en penne zijn vegetarische tussengerechten. Er was geen keus dus wij namen die twee gerechten. Mijn vrouw vroeg tijdens het eten van haar lasagne wat is dit? Gehakt! Wij de gastvrouw roepen o sorry mijn collega is het vergeten door te geven. Daarop kwam onze bediende O moest dat vegetarisch zijn dan?  Wij wilde natuurlijk gelijk de rekening, maar wilde niet voor de lasagne betalen, waarop wij weggingen. De eigenaar heeft ons toen als twee snotapen buiten bedreigd, volgescholden en wij moesten blij zijn dat we bij hem mochten eten. Welkom bij Trattoria L'Olivo.
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2004, 12:17:31 door Sander »

Taakje

Trattoria L'Olivo in Tilburg / onbeschoft vlees eten
« Reactie #1 Gepost op: 25 oktober 2002, 14:32:00 »
Is dat restaurant naast de overdekte galerij waar ze geen lambrusco serveren want dat is "beneden de kwaliteit van dit restaurant"?

Pieter de graaf

Trattoria L'Olivo in Tilburg / onbeschoft vlees eten
« Reactie #2 Gepost op: 25 oktober 2002, 14:38:00 »
Nee op de Heuvel 41 met al die cafeetjes links en de restaurants rechts.

Offline Sander

  • ******
  • 5.528
  • Geslacht: Man
Trattoria L'Olivo in Tilburg / onbeschoft vlees eten
« Reactie #3 Gepost op: 25 oktober 2002, 14:49:00 »
Ah ja, L'Olivo. Daar ben ik een tijdje geleden ook geweest, en zit sindsdien al weken te broeden op een zwaar negatieve recensie voor de restaurantgids.

Ook ik was aangewezen op bij- en voorgerechten. Echt belachelijk.
« Laatst bewerkt op: 01 oktober 2003, 15:15:32 door Sander »
“it's strange how life makes sense in time...”

Offline Yessica

  • ****
  • 703
  • Geslacht: Vrouw
Trattoria L'Olivo in Tilburg / onbeschoft vlees eten
« Reactie #4 Gepost op: 25 oktober 2002, 15:48:00 »
Quote:

Op 2002-10-25 14:21, schreef Pieter de graaf:
De eigenaar heeft ons toen als twee snotapen buiten bedreigd, volgescholden en wij moesten blij zijn dat we bij hem mochten eten. Welkom bij Trattoria d'Olivo



Zo zeg, wat een arrogantie. Zo geweldig ben je helemaal niet als je meteen een probleem hebt als je gevraagd wordt te improviseren. Wat ben je nou voor kok als je niet eens een vegetarisch hoofdgerecht kan maken?

Gek is dat eigenlijk. Het lijkt me juist bij Italiaanse gerechten zo makkelijk om iets vegetarisch te maken, maar vaak kom je er in de restuarants bekaaid vanaf. Vorig jaar ging ik met een collega eten en toen kreeg ik een gevulde paprika, friet, pasta en rijst. Ik vond het echt een vreemde combinatie...


Offline Apraxia

  • ****
  • 992
  • Geslacht: Vrouw
Trattoria L'Olivo in Tilburg / onbeschoft vlees eten
« Reactie #5 Gepost op: 25 oktober 2002, 22:43:00 »
Gevulde paprika is echt favoriet als het enige vegetarische gerecht bij fantasielose eetgelegenheden. Vaak nog heel onlekker, met rijst en erwten maar zonder kruiden ofzo.
Koud? Wat nou koud? De kindjes in Afrika....die hebben het pas koud!

Offline bart

  • *****
  • 2.585
  • Geslacht: Man
Re:Trattoria L'Olivo in Tilburg / onbeschoft vlees eten
« Reactie #6 Gepost op: 06 augustus 2003, 22:22:57 »
Is dat restaurant naast de overdekte galerij waar ze geen lambrusco serveren want dat is "beneden de kwaliteit van dit restaurant"?

Jij had het gore lef om Lambrusco te vragen in een restaurant? :)
It's a long way to the top if you wanna rock n' roll

Offline Sander

  • ******
  • 5.528
  • Geslacht: Man
Re:Trattoria L'Olivo in Tilburg / onbeschoft vlees eten
« Reactie #7 Gepost op: 01 oktober 2003, 15:23:52 »
Als je via Google zoekt op 'Trattoria L'Olivo', dan komt de recensie in de Vegatopia Restaurantgids bovenaan de resultaten te staan, en deze thread als tweede. :)

Misschien heeft de eigenaar deze zoekaktie ook al eens uitgevoerd, of iemand heeft 'm erop gewezen, maakt verder niet uit, maar inmiddels schijnen ze een vegetarisch gerecht op de kaart te hebben, hoorde ik van iemand die wel eens groente en fruit uit eigen tuin aan dit restaurant levert.

Ik heb inmiddels al meerdere malen geweigerd om hier weer te gaan eten ('t is onder de niet-vego's in Tilburg toch een behoorlijk populair restaurant), maar een volgende keer zal ik ze denk ik een tweede kans geven. Wordt vervolgd, dus.
“it's strange how life makes sense in time...”