Vegatopia Forum

Engeland - Londen

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

denizthecat

Re:Engeland/Londen
« Reactie #60 Gepost op: 29 maart 2006, 07:54:51 »
Ik ben zelf naar The Gate gegaan, die was super

Verder zou ik zelf een keuken huren en effe naar Tesco of Sainsbury's gaann-ze hebben zoveel soorten veggie spullen; heel veel soorten Quorn om te beginnen

mmmmm...heerlijk gewoon!

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re:Engeland/Londen
« Reactie #61 Gepost op: 20 april 2006, 10:10:53 »
Afgelopen weekend gegeten bij Carnevale. Het is een popperig klein restaurantje achter een winkeltje, niet in een gezellige buurt maar het eten maakt veel goed! Ze hebben een beperkt menu (4 starters, 4 main courses en 3 desserts) en een uitgebreide wijnkaart met biologische wijn. H. had vooraf soep en als hoofdgerecht gebakken aubergine, de soep was geweldig maar de aubergine was wel heel erg vet. Ik had haloumi op verse spinaziesalade als voorgerecht en risotto met butternut squash als hoofdgerecht, allebei heel erg lekker :vork:
Het eten is mediterraan maar dan op zijn engels, dus best machtig. De portiegrootte is wel OK maar na het voor- en hoofdgerecht kwam ik toch niet aan een dessert toe, jammer!
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Monique

  • *****
  • 3.427
  • Geslacht: Vrouw
Re:Engeland/Londen
« Reactie #62 Gepost op: 21 april 2006, 00:13:28 »
Ik at uit bij een Vietnamees restaurant genaamd The Green Papaya, god-knows-where in Hackney. Voldoende vega-keuze. Niet per sé dé plek waar je heen wilt als je een touristisch tripje Londen doet.

Verder wel een lekker platte Engelsche lunch in 'a local pub near you': slappe patat, omelet met tomaat en kaas en witte bonen in tomatensaus.

Ook nog: Koffie met scones, jam and clotted cream in een koffietentje genaamd The Cow and Coffeebean in het Greenwich park. Oja en een lekkere pasta arrabiata in The White Swan in Richmond. Erbij een goed engelsch biertje: Old Speckled Hen.

Voor de rest hebben we gewoon gekookt in ons logeerhuis.

Offline Gabs

  • ****
  • 796
  • Geslacht: Vrouw
Re:Engeland/Londen
« Reactie #63 Gepost op: 23 april 2006, 22:55:01 »
ik heb twee jaren geleden of zo alweer een heerlijk mezzeschotel gegeten in een gezellig restaurantje op Jamesstreet, helaas ben ik de naam kwijt.

Offline Monique

  • *****
  • 3.427
  • Geslacht: Vrouw
Re:Engeland/Londen
« Reactie #64 Gepost op: 25 april 2006, 18:29:06 »
Ik mis Engeland zoo...... mag ik al weer heen??  :'(

Harry

Re:Engeland/Londen
« Reactie #65 Gepost op: 25 april 2006, 18:59:14 »
You may go anytime you like, darling. :pet:
« Laatst bewerkt op: 25 april 2006, 19:03:12 door Meneer De Uil »

Dee

Re:Engeland/Londen
« Reactie #66 Gepost op: 25 april 2006, 19:43:11 »
Ik leid dan weer aan Engeland-ontwijkingsgedrag tegenwoordig  :-\.

Harry

Re:Engeland/Londen
« Reactie #67 Gepost op: 25 april 2006, 19:51:06 »
That calls for an explanation, doesn't it?

Dee

Re:Engeland/Londen
« Reactie #68 Gepost op: 25 april 2006, 19:58:51 »
Ik denk dat ik een Engeland OD heb. Ik ben er elk jaar een keer of 6 of 7...dus voorlopig hoeft het niet.

Alhoewel, het wordt weer bijna bikini-tijd en dan is een weekje Engelse home made kost welkom.

Harry

Re:Engeland/Londen
« Reactie #69 Gepost op: 25 april 2006, 20:11:09 »
Vind je het Engelse eten zo vies of zo lekker? M.a.w. moet de bikini minder of meer gevuld?
« Laatst bewerkt op: 25 april 2006, 20:12:55 door Meneer De Uil »

Dee

Re:Engeland/Londen
« Reactie #70 Gepost op: 25 april 2006, 22:24:45 »
Minder... Hmm dat jij dat niet weet bewijst dat ik dringend terug in het smoelenboek moet  ;D

Aiko

Re:Engeland/Londen
« Reactie #71 Gepost op: 25 april 2006, 22:28:36 »
De brievenbus staat open!

Harry

Re:Engeland/Londen
« Reactie #72 Gepost op: 26 april 2006, 15:48:57 »
Minder... Hmm dat jij dat niet weet bewijst dat ik dringend terug in het smoelenboek moet  ;D
Hoe zou ik het moeten weten? Ik heb je nog nooit in levenden lijve mogen aanschouwen. :hungry:

Dee

Re:Engeland/Londen
« Reactie #73 Gepost op: 26 april 2006, 21:52:23 »
Dat bewijst dat ik minder en minder vat op de tijd krijg...het leek alsof gisteren dat ik in het SB stond, en het leek alsof jij hier al jaren rondliep  ;D

Anticarne

Re:Engeland/Londen
« Reactie #74 Gepost op: 22 juni 2006, 14:47:49 »
Ben het afgelopen half jaar een keer of 15 in Engeland geweest voor mijn werk (Coventry) en dat beviel me niet zo (streek en mentaliteit mensen/werkethiek) maar WEL qua eten! Er was altijd een restaurant te vinden met goede keus aan vega opties. Veel Indiaas natuurlijk. Maar ook een chinees met een veelvoud aan vegetarische gerechten.

En mijn koffer altijd vol mee terug met Sainsbury's spullen!

Aiko

Re:Engeland/Londen
« Reactie #75 Gepost op: 22 juni 2006, 18:13:22 »
Dat bewijst dat ik minder en minder vat op de tijd krijg...het leek alsof gisteren dat ik in het SB stond

Het lijkt alweer maaaaaanden geleden...

Dee

Re:Engeland/Londen
« Reactie #76 Gepost op: 22 juni 2006, 19:23:27 »
Dat is natuurlijk niet mijn fout, niemand wil een mooie foto van mij nemen of misschien is kan beter gepast  ;D

Aiko

Re:Engeland/Londen
« Reactie #77 Gepost op: 22 juni 2006, 20:02:59 »
Die ene van jou met Mops vond ik toen erg snoezig.

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Engeland/Londen
« Reactie #78 Gepost op: 25 juli 2006, 08:22:59 »
En mijn koffer altijd vol mee terug met Sainsbury's spullen!

Jaaaaaaa! Mijn tas gaat nooit zo leeg mee op vakantie als naar Londen.
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Monique

  • *****
  • 3.427
  • Geslacht: Vrouw
Re:Engeland/Londen
« Reactie #79 Gepost op: 25 juli 2006, 09:06:03 »
In Groningen zit ook een winkeltje waar ze Engels eten verkopen, maar ik neem aan dat je dat wel weet.