Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Terreur van dierenvrienden
Draek:
--- Citaat van: willem1940 op 26 juli 2003, 02:25:08 ---Zijn er "rechtse" molotovcocktail-gooiers (ooit) gesignaleerd in Nederland? En ook gedoofpotteerd?
--- Einde van citaat ---
Ja, ik meen me zulke incidenten te herinneren. En het gaat niet of ze alleen molotovs gooien, maar ook vandalisme, bedreigen etc.
Lovelocker:
is het interessant eigenlijk?: de tijd is soms rijp voor fanatiekelingen, rechts of links of... Nu duidelijk meer voor "links" met dit kabinet. Want het heeft veel met onmacht te maken. Dan laat ik maar even liggen dat dierenrechtenactivisten ook vaak a-politiek zijn, niet noodzakelijk "links" Het gemak waarmee =tekens worden gezet :-\
Lovelocker:
Wat nu "normaal" is bijvoorbeeld - even voortborduren op kastelen ;) Van twee plekken, van twee verschillende bronnen gehoord: mensen in dure woningen gaan in hun (bos)tuin bomen omhakken, wat niet mag...Men betaalt de boete lachend...de bomen plus alles wat erin en om leeft, zijn voorgoed weg. Als er dan een groenfronter zich aan zo'n boom ketent in zo'n particuliere tuin...mijn zegen heeft hij/zij. Mij ontbreekt het lef.
Het zijn niet alleen de naffies in grote steden waar justitie geen vat op heeft.........
Christiaan:
Ik mis Apraxia, om haar onderschrift...
Lovelocker:
In Eindhoven pakt men crimineeltjes aan door hun spullen in beslag te nemen: scootertjes en zo. Hierdoor geïnspireerd: je zou de mensen in Waalre vlakbij die die bomen illegaal om laten hakken taakstraffen moeten geven. Het is niet eens een grapje...
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie