Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
BoBo's in the Bush
Toeps:
--- Citaat van: Gabriel Garcia Marquez op 20 maart 2004, 21:01:11 ---
--- Citaat van: Toeps op 20 maart 2004, 20:59:03 ---Nou vind ik dat buitenlanders-gebash op Fok minder storend, ik vind absoluut niet dat je alle buitenlanders moet gaan knuffelen, maar daarvoor zit ik hier op het verkeerde forum denk ik. ;D Ik noem mezelf altijd maar groen-rechts. Aparte combi.
--- Einde van citaat ---
Er is een verschil tussen kritisch zijn op de islam, buitenlanders en het immigratiebeleid, en blind roepen "Ze moeten oprotten", "Zie je wel, weer een buitenlander" etc.
Groen-rechts is niet zo raar trouwens, zie b.v. Jort Kelder.
--- Einde van citaat ---
Da's waar. Maar dat krijg je hè, op een groot onpersoonlijk forum. Kun je makkelijk onzin uit aan kramen.
Ik vind Jort Kelder echt superstoer trouwens, ook hoe hij op tv het vegetarisme promoot. Hij was ooit (jaaaren geleden) in een of ander tv programma waarin hij uitlegde waarom hij vegetariër was. Ik wist toen nog niet wie hij was, maar ik vond hem echt vet cool!
Hij is ook het bewijs dat niet alle vega's (zoals buitenstaanders vaak denken) geitenwollensokken zijn. Niets mis met geitenwollensokken hoor, maar ik denk dat het door hem voor sommigen iets minder een ver-van-mijn-bed-show wordt. Want er zijn natuurlijk zat mensen die het idee hebben dat vegetariër zijn alleen voor hippies is, niet voor zakenmannen.
J@n:
--- Citaat van: Yessica op 20 maart 2004, 19:22:23 ---Ik zou het nog bijna snappen als mental theo iemand was die bekend staat om zijn respect voor anderen en dat hij nooit anderen zou beledigen.
--- Einde van citaat ---
In menig huiskamer zal men over de vloer gerold zijn van het lachen toen men Mental Theo het woord 'respect' in de mond hoorde nemen.
Christiaan:
--- Citaat van: Poek op 20 maart 2004, 22:03:51 ---
--- Citaat van: Yessica op 20 maart 2004, 21:48:37 ---Wat is er rechts aan Jort Kelder?
Welke ideëen cq uitspraken plaatsen hem in de rechtse hoek?
--- Einde van citaat ---
Hij beschrijft zichzelf als anarcho-liberaal,
--- Einde van citaat ---
Is dat ongeveer hetzelfde als een anarcho-kapitalist? :laugh:
proud-veggie:
Ik zal het Mental Theo altijd kwalijk nemen dat hij dat speenvarkentje had vermoord. Ook al zijn we nu al 2 en half jaar verder.
Hizikigrrrl:
Misschien moet je geen ouwe koeien uit de sloot halen ;).
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie