Vegatopia Forum

't Strooie Huys - Schoorl

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TessaJane

't Strooie Huys - Schoorl
« Gepost op: 27 mei 2004, 17:12:57 »
Daar ga ik aanstaande maandag eten. Kan iemand me zijn/haar ervaringen vertellen?
« Laatst bewerkt op: 14 juni 2004, 16:12:11 door Sander »

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:'t Strooie Huys - Schoorl Iemand ervaring mee?
« Reactie #1 Gepost op: 29 mei 2004, 19:42:54 »
eigenlijk alleen van echt heel lang geleden, dus ik ben wel benieuwd naar je ervaringen!
,,,,فلافل

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.218
Re:'t Strooie Huys - Schoorl Iemand ervaring mee?
« Reactie #2 Gepost op: 29 mei 2004, 23:03:43 »
Ik ken het niet, maar ik ben ook wel benieuwd naar wat je ervan vindt. Hebben ze er alleen maar vega eten, of ook vlees?
Mijn ouders wonen in die contreien, misschien leuk om eventueel eens heen te gaan.
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:'t Strooie Huys - Schoorl Iemand ervaring mee?
« Reactie #3 Gepost op: 29 mei 2004, 23:05:02 »
alleen vegetarisch
Verderop daar zit overigens ook Merlet, da's van een heel andere orde: het is een restaurant met ster, maar wel een waar ze ook heel lekker vegetarisch kunnen koken.
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2004, 23:05:20 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.218
Re:'t Strooie Huys - Schoorl Iemand ervaring mee?
« Reactie #4 Gepost op: 29 mei 2004, 23:21:00 »
Hmm, mijn ouders lusten geen vegetarisch eten, geloof ik. Of nouja, bij mij thuis tolereren ze het wel hoor (zit ook weinig anders op voor ze ;)), en heel soms eten ze zelf ook vegetarisch, maar ik denk niet dat ze snel naar een vega restaurant gaan als ze ook, lekkerrr ::), iets met vlees zouden kunnen gaan eten ergens anders.
Oké, nou laat ik ze wel heel evil klinken hč? :bloos: Ze zijn verder best lief hoor. Ze hebben alleen een keertje een restaurant uitgekozen dat Heel Stom was voor vegetariërs, maar dat wisten zij ook niet vantevoren. En dat is alweer twee jaar terug. (De blacklist was alleen voor recente ervaringen, toch? :-X)
Ik wil vega bananenschuimpjes.

TessaJane

Re:'t Strooie Huys - Schoorl Iemand ervaring mee?
« Reactie #5 Gepost op: 30 mei 2004, 14:43:14 »
eigenlijk alleen van echt heel lang geleden, dus ik ben wel benieuwd naar je ervaringen!

Okay, hoe was 't eten toen jij er was?

Ik zal in elk geval laten weten hoe 't tegenwoordig is.

TessaJane

Re:'t Strooie Huys - Schoorl Iemand ervaring mee?
« Reactie #6 Gepost op: 01 juni 2004, 11:08:51 »
Groot succes!

We hebben heerlijk gegeten. Ik had vooraf artisjokken onder gegratineerde brie en als hoofdgerecht falafel met een soort aubergine/groente couscous. Een enorme hoeveelheid van uitstekende kwaliteit! Mijn vriend had een groentetaart met rosti en div groente.

Een echte aanrader, alleen denk ik dat het niet heel makkelijk te bereiken is per OV, maar dat weet ik niet zeker. Het lijkt in elk geval redelijk out of the way te liggen.