Vegatopia Forum

Enig alternatief - Arnhem

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Enig alternatief - Arnhem
« Reactie #20 Gepost op: 02 mei 2013, 22:02:09 »
Ik at gisteren met een collega uit Delft bij Enig Alternatief: het zat er goed vol maar gelukkig konden we toch nog terecht. We aten een stukje quiche met saus en twee soorten salade. Toe een brownie en een stukje boternotenkoek. Lekker en voor de prijs héél prima.

Offline RvO

  • ***
  • 286
Re:Enig alternatief - Arnhem
« Reactie #21 Gepost op: 02 mei 2013, 22:56:13 »
... onze Renault 4 (huidige staat) naar toe :)
[off topic]
Ik krijg acuut een aanval van nostalgie  :laugh:. Jaaaaarenlang hadden we thuis rode R4's.
Toen ik nog een klein RvO-tje was mocht ik wel eens  op de voorbank zitten. Dan mocht ik schakelen  :D (ons vader deed de koppeling). Autogordels en andere regeltjes kwamen pas later.
En bij familie feesten enzo werd af en toe de achterbank uit de auto gehaald (maar een paar schroefjes) en in de huiskamer gezet  :)

Leuk B&B zo te zien. Adres is opgeslagen.

Edit. Nog een leuke. Zo'n R4 staat nogal hoog op de wielen. Prima voor de karrensporen in de Alpen.
We hebben ooit met een R4-tje een een dikke Mercedes losgetrokken uit de prut. De bestuurder van de Mercedes wist niet waar hij kijken moest  :)
« Laatst bewerkt op: 02 mei 2013, 23:08:33 door RvO »

brenda_lelie

Re:Enig alternatief - Arnhem
« Reactie #22 Gepost op: 03 mei 2013, 08:51:04 »
Ter verhoging van de nostalgie:
Het pad naar La Hardalle toe (vanaf 1:17), dit is een tweerichtingsweg!

Offline RvO

  • ***
  • 286
Re:Enig alternatief - Arnhem
« Reactie #23 Gepost op: 03 mei 2013, 09:49:02 »
Ter verhoging van de nostalgie ...
Ja zoiets, maar dan onverhard en hoog gras tussen de wielen. Dat gras hoorde je dan tegen de bodem "vegen".  :) En toen kwam er een vrachtwagen+aanhanger met bomen tegemoet ...
En deze R4 heeft al twee (2!) buitenspiegels zo te zien, luxe hoor ;)
Oh ja, die ruitenwissers die half omhoog bleven staan. Ik was ze helemaal vergeten ...
Dank voor het filmpje.
[OK genoeg gezwijmeld. Nu weer on topic?]
« Laatst bewerkt op: 03 mei 2013, 10:24:37 door RvO »

Offline neleH

  • *****
  • 1.733
  • Geslacht: Vrouw
Re: Enig alternatief - Arnhem
« Reactie #24 Gepost op: 10 januari 2019, 15:53:14 »
Ik ga hier toch ongegeneerd nog even reclame maken voor Enig Alternatief. Het is een paar jaar geleden overgenomen, maar de formule is ongewijzigd en nog altijd heel fijn! Wij eten hier regelmatig, en altijd lekker :-)