Vegatopia Forum

Maoz

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kiwi

Re:Maoz
« Reactie #40 Gepost op: 23 januari 2005, 12:27:36 »
Toch wel jammer dat er een Maoz in Rijswijk of Den Haag zit.

Jammer dat er een zit? Of dat er geen zit?  :P

Offline Apraxia

  • ****
  • 992
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #41 Gepost op: 23 januari 2005, 12:53:04 »
Toch wel apart dat een vegetarische franchise wel shoarma verkoopt. Toch wel jammer dat er een Maoz in Rijswijk of Den Haag zit. Kent iemand in Den Haag (centrum) nog goede falafeltentjes?
Ja King's Falafel in de Vlamingstraat. Dat is de grote winkelstraat in het centrum zeg maar. Het zit tegenover de Bristol, trekpleister enzo.
Echt super daar.

In Rijswijk zit bij dat winkelcentrum waar de Aldi zit, "New Meyva". Daar hebben ze superlekkere roti en broodjes tempeh enzo.
"New Meyva heeft ook een filiaal in de Boekhorststraat, Den Haag centrum.
Koud? Wat nou koud? De kindjes in Afrika....die hebben het pas koud!

NNXIII

Re:Maoz
« Reactie #42 Gepost op: 23 januari 2005, 13:10:32 »
New Meyva ken ik. Ik ga regelmatig in de Broekhorststraat eten. :)_

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #43 Gepost op: 23 januari 2005, 18:25:27 »

Kan het geen vegetarische shoarma zijn?


 :nooo:
,,,,فلافل

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Maoz
« Reactie #44 Gepost op: 23 januari 2005, 19:21:44 »
ik zou even een mailtje sturen. Wellicht is het tegen het beleid eigenlijk.
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline bart

  • *****
  • 2.585
  • Geslacht: Man
Re:Maoz
« Reactie #45 Gepost op: 23 januari 2005, 23:06:53 »
Je zou wel gek zijn als je het niet deed. Dag in dag uit komen er mensen je zaak binnen, kijken op het bordje, zien 'vegetarisch', roepen 'hè, getsie' en gaan weg. Kan je willen bestrijden, of je kan de tering naar de nering zetten.
It's a long way to the top if you wanna rock n' roll

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re:Maoz
« Reactie #46 Gepost op: 24 januari 2005, 15:18:29 »
In Leiden eerst wel, toen weer niet. En op dit moment weet ik het niet.
Eerst hadden ze de shoarma alleen in een koelkast onder de toonbank, nu hebben ze ook zo'n eng goor groot spit. Ik kom er dan ook niet meer, word kotsmisselijk van de lucht  :-\
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #47 Gepost op: 24 januari 2005, 19:05:09 »
heb ze net gemaild hoe het zit
,,,,فلافل

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Maoz
« Reactie #48 Gepost op: 25 januari 2005, 12:11:15 »
In Leiden eerst wel, toen weer niet. En op dit moment weet ik het niet.
Eerst hadden ze de shoarma alleen in een koelkast onder de toonbank, nu hebben ze ook zo'n eng goor groot spit. Ik kom er dan ook niet meer, word kotsmisselijk van de lucht  :-\

Oh, dat heb ik nog niet gezien. Ik laat pip altijd falafel halen.  ;)
Maar dat is inderdaad erg jammer.

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Maoz
« Reactie #49 Gepost op: 25 januari 2005, 12:41:29 »
of je kan de tering naar de nering zetten.

Tuurlijk. Best begrip voor. Maar dan moeten ze ook meteen ophouden van de toren te blazen dat ze 'vegetarian' zijn. Shoarma in de Maoz... is dat niet net zoiets als een condomerie in het Vaticaan?

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Maoz
« Reactie #50 Gepost op: 25 januari 2005, 14:34:53 »
In de Maoz in Groningen (geloof ik, kan ook ergens anders zijn geweest) hing (/hangt?) een krantenartikel waarin stond dat sommige filialen ook shoarma verkopen omdat het anders niet rendabel was...

Toen ik de laatste keer bij de Maoz was, kwam er een jongen (ik schat een Vindi/Albertus) in zij  uppie binnen, bestelde shoarma en raakte vervolgens met 'alle' saladdebar-opscheplepels zijn vlees aan... GA DAN NAAR EEN SHOARMATENT!

Jammer... 't is wel een hele aardige kerel die er nu achter staat. En 't is ook ingevoerd toen de vorige er nog stond... misschien toch maar een keertje vragen of ze daar niet gewoon mee op kunnen houden...

Iemand die er een keer shoarma heeft gegeten, zei dat het hele vieze was...Misschien concurreren ze zich dus wel snel uit de markt...
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Maoz
« Reactie #51 Gepost op: 01 februari 2005, 18:36:19 »
Gister aten we bij Maoz.

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #52 Gepost op: 03 februari 2005, 21:47:29 »
Ik heb Maoz 2 weken geleden gemaild. Heb gezegd van welke vestigingen ik wist dat die shaorma verkochten, en waarom dat zo was als overal 'vegetarian' staat, en ook gezegd dat ik blij was dat die aan de Ferdinand Bol geen shaorma meer verkoopt. Ik kreeg nu dit antwoord. Op zich fijn, als ze inderdaad zich er aan houden.

Citaat
Geachte heer/mevrouw
                             
Bedankt voor u e-mail. Met deze probeer ik uw vraag te antwoorden. Er wordt inderdaad shoarma verkocht in twee van onze winkels namelijk maoz falafel in utrecht en maoz falafel in Ferdinandbol straat in Amsterdam.
Wij proberen nu alle maoz winkels volledig vegetarisch te maken. Hopelijk dat zal gebeuren binnen een korte termijn. Wij dank u voor uw opmerking.

Hoogachtend,

maozbv


Zal ik nog ingaan op die andere winkels of het maar laten? Ik heb eigenlijk niet de gewoonte om heen en weer te mailen over vragen, als ze een onvolledig antwoord geven trek ik daar normaal mn consequenties uit. Ik ben echter wel erg voor Maoz en het zou kunnen dat ze het echt niet weten van die andere vestigingen, alhoewel? (of dat het daar inmiddels niet meer zo is kan ook).                              
,,,,فلافل

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Maoz
« Reactie #53 Gepost op: 04 februari 2005, 19:58:30 »
In Leiden dus ook, volgens Sam en pip.

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Maoz
« Reactie #54 Gepost op: 04 februari 2005, 22:12:44 »
Hmm, als we nou allemaal mailtjes gaan sturen...

Wat is het mailadres? (sorry als dat boven al stond, heb niet nog een x hele draad gelezen...)
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

death threat

Re:Maoz
« Reactie #55 Gepost op: 19 februari 2005, 12:14:05 »
Maoz is duur... je kan op andere plekken vaak veel lekkerder, beter en goedkoper falafel eten...

Offline Piek

  • *****
  • 2.510
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #56 Gepost op: 19 februari 2005, 12:22:14 »
Maoz is duur... je kan op andere plekken vaak veel lekkerder, beter en goedkoper falafel eten...

Hoeveel kost een broodje bij Maoz eigenlijk?
 ::) Ik koop tegenwoordig alleen nog maar Falafel bij mijn 'eigen' falafelman om de hoek. Daar is een broodje 3,50 geloof ik.
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2005, 12:22:35 door Piek »
Eet gezond & eet taartjes

Elsbeth

Re:Maoz
« Reactie #57 Gepost op: 19 februari 2005, 16:39:32 »
Maoz is duur... je kan op andere plekken vaak veel lekkerder, beter en goedkoper falafel eten...
Lekkerder weet ik niet, maar goedkoper, dat betwijfel ik hoor.. Moaz vind ik erg betaalbaar en geen vlees shit vind ik ook positief: als het al duurder is, betaal ik graag wat meer voor de afwezigheid van vlees.

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re:Maoz
« Reactie #58 Gepost op: 25 februari 2005, 19:25:00 »
Via de website kun je ze een reactie sturen. Ik heb dat ook gedaan en gevraagd of Leiden weer vegetarisch zou kunnen worden.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

ericr

Re:Maoz
« Reactie #59 Gepost op: 30 maart 2005, 14:54:06 »
King Falafel in Den Haag is niet meer volledig vegetarisch qua assortiment. Ze hebben nu ook broodjes warme kip.