Vegatopia Forum

Maoz

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Maoz
« Reactie #80 Gepost op: 09 mei 2005, 18:49:20 »
niet dat ik er nou zo vaak kom, bij shaormatenten buiten de randstad, maar ik heb altijd het idee dat ze van die salade daar hebben waar je heel erg ziek van kan worden. Of uberhaupt geen salade hebben.
Er zullen uitzonderingen zijn.
Kom eens in Groningen zou ik zo zeggen. Of is de randstad dichterbij voor een noorderling dan Groningen voor een randstedeling.
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

overanalizing

Re:Maoz
« Reactie #81 Gepost op: 10 mei 2005, 21:30:22 »
maar ik heb altijd het idee dat ze van die salade daar hebben waar je heel erg ziek van kan worden.

Dan zwijgen we nog over ranzig frietvet.

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #82 Gepost op: 10 mei 2005, 22:32:44 »
Of is de randstad dichterbij voor een noorderling dan Groningen voor een randstedeling.

 :yes:  :bloos:
,,,,فلافل

Offline Gabs

  • ****
  • 796
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #83 Gepost op: 13 mei 2005, 11:44:05 »
maar voor limburgers is het allebei even ver weg...

Offline nicky_too

  • ****
  • 947
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #84 Gepost op: 04 juni 2005, 18:41:35 »
Gisteren was ik 'heel toevallig' in Amsterdam en ben ik ook langs een Maoz geweest. 'k Zou graag weten wat er zo bijzonder aan is.

Je krijgt, net als in alle andere falafel- en shoarmatenten, een pitabroodje met twee plukjes sla en een paar balletjes. Verder niks, nada, noppes.
En dan die zogenaamde 'saladebar'!
De olijven hadden de pitten er nog in (erg onhandig in een broodje), gewone knoflooksaus was er niet en wat er verder in die bar zat weet ik niet, het zag er erg onbestendig en vooral vies uit.

Ik blijf lekker mijn falafel in Rotterdam halen. Dat smaakt ten minste nog ergens naar.
"AAAH!!"
"HMPF!"

smikkeltje

Re:Maoz
« Reactie #85 Gepost op: 25 juli 2005, 16:34:21 »
de Maoz in Leiden is terug hoor! (niet dat ik iets mis vond met de döner dream) helemaal gerestyled ofzo  :)

Offline Viz

  • ***
  • 395
Re:Maoz
« Reactie #86 Gepost op: 24 augustus 2005, 20:31:48 »
Kzou iedereen aanraden niet meer naar de Maoz in de Leidsestraat te gaan.
Er is blijkbaar een nieuwe eigenaar gekomen en de winkel is gerestyled, waarbij ook de tafeltjes en stoeltjes zijn verwijderd. Minder zitplaatsen dus.
Bovendien lijken de salades wel achteruit gegaan. De komkommers in de komkommersalade waren ronduit ranzig te noemen en ook de couscoussalade smaakte niet meer zoals eerst. Ook de handige sauspompjes hadden plaats gemaakt voor onhandige knijpflessen op de balie. De knoflooksaus smaakte ook anders dus.

Laatst was ik nog in Utrecht bij de Maoz en die was stukken beter. Is iemand toev. recentelijk nog bij de Maoz bij de Munt/Ferdinand Bolstraat geweest?
« Laatst bewerkt op: 24 augustus 2005, 22:58:28 door Viz »
'fish are friends, not food!'

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #87 Gepost op: 24 augustus 2005, 21:15:21 »
ik ben de laatste maanden vaak in die Leidsestraat geweest. prima! Niks aan de hand. Maar ik ben de laatste 3 weken niet meer geweest. Dus misschien is het iets van de laatste weken. Dat zou erg vervelend zijn.
,,,,فلافل

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Maoz
« Reactie #88 Gepost op: 25 augustus 2005, 12:36:22 »
Zijn er géén tafeltjes en stoeltjes meer?

Offline Viz

  • ***
  • 395
Re:Maoz
« Reactie #89 Gepost op: 25 augustus 2005, 13:00:57 »
Nou voorin hebben ze lage 'hippe' krukjes neergezet, en aan de zij- en achterkant kun je nog op hoge krukken achter de 'bar' zitten. Maar de tafeltjes met stoelen zijn weg...  
'fish are friends, not food!'

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #90 Gepost op: 25 augustus 2005, 18:37:44 »
Er zijn denk ik 10 zitplaatsen. Ik ga er ws. morgen heen, dan zal ik even kijken
edit: ik blijk er morgen niet heen te gaan. Volgende week denk ik
« Laatst bewerkt op: 25 augustus 2005, 21:12:33 door Selly »
,,,,فلافل

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Maoz
« Reactie #91 Gepost op: 25 augustus 2005, 20:34:10 »
Er zijn denk ik 10 zitplaatsen. Ik ga er ws. morgen heen, dan zal ik even kijken

Als er alleen maar krukjes zijn en géén tafels, vind ik het geen restaurant meer en zal ik Maoz uit de restaurantgids verwijderen.

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #92 Gepost op: 25 augustus 2005, 21:10:48 »
Er zijn denk ik 10 zitplaatsen. Ik ga er ws. morgen heen, dan zal ik even kijken

Als er alleen maar krukjes zijn en géén tafels, vind ik het geen restaurant meer en zal ik Maoz uit de restaurantgids verwijderen.

Nee er zijn geen officiele tafels, alleen een laag gedeelte met lage krukken, en een bargedeelte met krukken, in het totaal zo'n 10 (of 8 kan ook) plaatsen. Misschien dat je hem dan kan vervangen door die in de ferdinand bol, want die heeft wel officiele tafels met stoelen?
« Laatst bewerkt op: 25 augustus 2005, 21:11:37 door Selly »
,,,,فلافل

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Maoz
« Reactie #93 Gepost op: 25 augustus 2005, 21:22:42 »
Nee er zijn geen officiele tafels, alleen een laag gedeelte met lage krukken, en een bargedeelte met krukken, in het totaal zo'n 10 (of 8 kan ook) plaatsen.

Is dat 'lage gedeelte' dan een soort tafel waar je wat op kunt zetten of zijn er alleen maar krukken?

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #94 Gepost op: 25 augustus 2005, 21:29:42 »
Nee er zijn geen officiele tafels, alleen een laag gedeelte met lage krukken, en een bargedeelte met krukken, in het totaal zo'n 10 (of 8 kan ook) plaatsen.

Is dat 'lage gedeelte' dan een soort tafel waar je wat op kunt zetten of zijn er alleen maar krukken?

ja jemig hoe omschrijf je dat. Er zijn in ieder geval geen stoelen, maar hoge en lage krukken (die lage krukken zoals op een kleuterschool zeg maar, maar een volwassene kan er wel op zitten). En dan is er dus ook een soort lage balie aan het raam gemaakt, waar je aan kan zitten. Daar kunnen 2 of 3 mensen en er naast nog 1.
Maar er is niet veel meer zitruimte dan op de munt bijvoorbeeld. Ja iets meer wel. Maar lang niet zoveel als in de ferdinand bol,waar dus tafels en stoelen zijn.
Ik herinner me trouwens niet dat het in de Leidsestraat ooit anders was, maar ik denk dat ik vergeten ben hoe het was.
« Laatst bewerkt op: 25 augustus 2005, 21:30:40 door Selly »
,,,,فلافل

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Maoz
« Reactie #95 Gepost op: 25 augustus 2005, 21:54:08 »
Ze hadden in de Leidse toch achterin een paar tafeltjes? Of zuig ik dat nou uit mijn hervonden geheugen?

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #96 Gepost op: 25 augustus 2005, 21:57:12 »
Ze hadden in de Leidse toch achterin een paar tafeltjes? Of zuig ik dat nou uit mijn hervonden geheugen?

ik denk dat je gelijk hebt want viz zei ook zoiets en eerder in de draad is het ook gemeld maar ik kan me het niet meer herinner. Ik herinner me wel weer een diner achtige opstelling.
het voordeel is wel dat ze er nu ook gefrituurde bloemkool hebben  :yummie:
,,,,فلافل

Offline Viz

  • ***
  • 395
Re:Maoz
« Reactie #97 Gepost op: 25 augustus 2005, 23:29:11 »
Ze hadden in de Leidse toch achterin een paar tafeltjes? Of zuig ik dat nou uit mijn hervonden geheugen?

ik denk dat je gelijk hebt want viz zei ook zoiets en eerder in de draad is het ook gemeld maar ik kan me het niet meer herinner. Ik herinner me wel weer een diner achtige opstelling.
het voordeel is wel dat ze er nu ook gefrituurde bloemkool
hebben  :yummie:

Die gefrituurde bloemkool hebben ze niet meer in de Leidsestraat hoor. Ook niet in Utrecht trouwens. Wel in de Ferdinand Bol?

In Utrecht kun je trouwens nog wel zitten aan tafeltjes, zelfs gezellig buiten :) (mits het mooi weer is natuurlijk :P  )
'fish are friends, not food!'

vega

Re:Maoz
« Reactie #98 Gepost op: 20 oktober 2005, 17:35:05 »
uh moaz tja altijd erg lekker met die salades kom er vaak. Je moet alleen tegenwoordig wel opletten dat de saus die je erbij doet nog goed is. Want soms staat het een hele dag niet in de koeling! En daar kan je nogal last van krijgen na de hand...
Ik snap niet waarom ze dat nou doen, vroeger hadden ze zo'n pompje en dat was gewoon koud. Nu ze die apparte flesjes hebben ben ik al twee keer ziek geweest na de hand. Is wel erg toevallig!

Offline dorinka

  • ****
  • 741
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #99 Gepost op: 15 november 2005, 21:44:33 »
Ik had echt geen zin om te koken vandaag, en ik kwam toch langs Maoz en wilde dat ook wel eens proberen. Was lekker, en terwijl ik aan het eten was zat de man achter de toonbank te vertellen aan een andere klant dat alles vegtarisch was.  :)
Zo.