Vegatopia Forum

Maoz

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

luus

Re:Maoz
« Reactie #120 Gepost op: 11 februari 2007, 21:22:31 »
Ben blij dat jullie een maoz hebben, in eindhoven is niets van dien aard verkrijgbaar! Misschien een tipje voor Maoz? Eindhoven is er klaar voor

Offline bloempjuh

  • ***
  • 196
  • Geslacht: Vrouw
    • b-log
Re:Maoz
« Reactie #121 Gepost op: 13 februari 2007, 10:55:59 »
Ben blij dat jullie een maoz hebben, in eindhoven is niets van dien aard verkrijgbaar! Misschien een tipje voor Maoz? Eindhoven is er klaar voor!

Vlakbij Pathé zit toch een shoarmaboer die falafel heeft? En verderop in die straat ook.. En toen ik daar (vlakbij bios) laatst was, was er een apart bestek-ding voor de groenten, een aparte voor het vlees en een aparte voor de falafel. Ik zie 't probleem niet..?
Diervriendelijke weblog: http://weblogs.bnn.nl/b-log

luus

Re:Maoz
« Reactie #122 Gepost op: 18 februari 2007, 15:19:38 »
Jah, dat noemen ze falafel, maar die van Maoz zijn van een iets ander kaliber, hier krijg je een pitabroodje met wat sla, tomaat en een paar gefrituurde balletjes erin en die dan tussen een grill gebakken alsof het een tosti is, heb je wel eens een echte falafel gegeten bij Maoz? Daar kun je uit een hele saladbar kiezen wat je op je broodje doet, van mild tot heel pittig, allemaal heel bijzonder ingemaakte groentes, zalig! Maar bedankt voor je tip.

Re:Maoz
« Reactie #123 Gepost op: 19 februari 2007, 23:17:21 »
Lynnova en ik gisteravond ook nog gefalafeld bij Maoz nabij Koningsplein (waar Scheltema zit - wat is dat een saaie boekwinkel ineens, trouwens). Was erg lekker, fijn heet sausje, superdeluxe knoflooksaus ook, lekker dik. Maar wat een gedrang! Stond op n zeker moment in de hoek bij de sausjes en ben r dan maar blijven staan.

Maar wel cool dat zoveel mensen een falafeltje komen eten.

Offline bloempjuh

  • ***
  • 196
  • Geslacht: Vrouw
    • b-log
Re:Maoz
« Reactie #124 Gepost op: 21 februari 2007, 12:51:24 »
Jah, dat noemen ze falafel, maar die van Maoz zijn van een iets ander kaliber, hier krijg je een pitabroodje met wat sla, tomaat en een paar gefrituurde balletjes erin en die dan tussen een grill gebakken alsof het een tosti is, heb je wel eens een echte falafel gegeten bij Maoz? Daar kun je uit een hele saladbar kiezen wat je op je broodje doet, van mild tot heel pittig, allemaal heel bijzonder ingemaakte groentes, zalig! Maar bedankt voor je tip.

Je hebt gelijk, sorry. Maar als je per se falafel wilt kan dat wel in Eindhoven :)
Diervriendelijke weblog: http://weblogs.bnn.nl/b-log

Re:Maoz
« Reactie #125 Gepost op: 27 maart 2007, 18:00:18 »

Misschien omdat ze daar genoeg hebben aan een McDonalds.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

brenda_lelie

Re:Maoz
« Reactie #126 Gepost op: 27 maart 2007, 18:03:45 »
daar heeft de mac vast een ander assortiment, meer richting maoz dus

Re:Maoz
« Reactie #127 Gepost op: 27 maart 2007, 18:06:24 »
Ik heb voor de grap even gekeken. Ze hebben een speciaal veggie-menu, en daar staat evenveel op als op het 'non-veg' (wordt zo genoemd!) menu. Zes menu-items.

En van de non-veg is 1 vis, en de rest is kip:
We do not offer any beef or pork items in India. Only the freshest chicken and fish products find their way into our Indian restaurants.
« Laatst bewerkt op: 27 maart 2007, 18:09:00 door M@ñiak »
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Maoz
« Reactie #128 Gepost op: 27 maart 2007, 18:09:15 »
daar heeft de mac vast een ander assortiment, meer richting maoz dus

Ik denk het niet, McD. probeert juist zo uniform mogelijk te zijn.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

brenda_lelie

Re:Maoz
« Reactie #129 Gepost op: 27 maart 2007, 18:10:25 »
nou nederland is ook het enige land met mckroket, volgens mij kijken ze juist heel erg naar de wensen van een bepaald land

Re:Maoz
« Reactie #130 Gepost op: 27 maart 2007, 18:13:06 »
Veg menu:
  • McVeggie™
  • McAloo Tikki™
  • Paneer Salsa Wrap  
  • Crispy Chinese  
  • Veg McCurry Pan™
  • Pizza McPuff™  
Non-veg:
  • Chicken Maharaja Mac™  
  • McChicken™  
  • Filet-O-Fish™  
  • Chicken Mexican Wrap
  • Chicken McGrill™
  • Chicken McCurry Pan™
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Maoz
« Reactie #131 Gepost op: 27 maart 2007, 18:16:11 »
nou nederland is ook het enige land met mckroket, volgens mij kijken ze juist heel erg naar de wensen van een bepaald land
Het hele assortiment is groter, en dan zijn er misschien eens één of twee dingetjes die ze anders doen per land omdat er daar bepaalde gewoontes zijn. Zo wordt er in Duitsland geloof ik ook bier verkocht, naast de frisdranken.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re:Maoz
« Reactie #132 Gepost op: 28 maart 2007, 09:24:13 »
Wat een onzin, waarom moet de Maoz burgers gaan verkopen? Het is een falafel restaurant! De Maoz trekt een hoop vleeseters, niet omdat die eens een dag geen vlees willen eten, maar omdat falafel van Maoz gewoon ontzettend lekker is! Dat is juist het leuke van falafel: het is niet gepositioneerd als een vleesvervanger maar als een gewone snack. Maoz is hier in Leiden op donderdagavond altijd afgestampt vol, en echt niet met alleen vegetariers. De rest van de week loopt het ook aardig trouwens.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Mariek

  • *****
  • 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #133 Gepost op: 28 maart 2007, 09:42:26 »
Idem in Nijmegen. Vind het jammer dat er zo weinig plek is om je eten op te eten.
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Maoz
« Reactie #134 Gepost op: 28 maart 2007, 12:15:32 »
Toch vind ik dat de Maoz ook burgers moet gaan verkopen. Dan maken ze nog meer winst. Een veggieburger.
Wat makkelijk is voor jou is nog niet makkelijk voor Maoz. Bovendien zijn het falafelbakkers en richten ze zich niet per se alleen op vegetariers.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

brenda_lelie

Re:Maoz
« Reactie #135 Gepost op: 28 maart 2007, 12:20:06 »
Ik vind ook dat ze het bij falafel moeten houden, daar staan ze om bekend. Ik vind het ook cool dat het niet persé iets is voor vegetariers maar gewoon voor iedereen.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.900
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Maoz
« Reactie #136 Gepost op: 28 maart 2007, 12:24:40 »
Ik hou nou eenmaal van burgers, dus vind ik dat een veggie fast-food restaurant als Maoz die ook moet verkopen.

Ik hou van gratis, dus ik vind dat ze eh...

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.900
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Maoz
« Reactie #137 Gepost op: 28 maart 2007, 12:36:02 »
Niet-vegetarische hamburgers worden het dan he, want daar is een grotere markt voor.

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #138 Gepost op: 28 maart 2007, 12:47:28 »
Als je burgers wilt moet je naar een burgerzaak gaan, Maoz is een Falafelzaak. Ik ga toch ook niet naar een drogisterij om daar een half brood te kopen?

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #139 Gepost op: 28 maart 2007, 13:18:32 »
Maoz is een falafelzaak, geen snackbar.