Vegatopia Forum

Maoz

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.900
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Maoz
« Reactie #160 Gepost op: 28 maart 2007, 17:37:13 »
Geef me geld, dan begin ik gelijk een veggie fastfood keten.

Als je een goed bedrijfsplan hebt krijg je vast geld van de bank.

Citaat
En hoe weet jij of ik lui ben?

Als je niet lui was, was je nu wel bezig met dat bedrijfsplan, in plaats van de hele tijd op Vegatopia te zitten...

brenda_lelie

Re:Maoz
« Reactie #161 Gepost op: 28 maart 2007, 17:43:36 »
nee hoor, hoeft niet, als jij denkt ergens verstand van te hebben kun je zo een eigen bedrijfje beginnen

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.900
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Maoz
« Reactie #162 Gepost op: 28 maart 2007, 17:44:17 »
Dus je geeft toe dat je zelf ook lui bent, Poek? Zelf zit je ook altijd op vegatopia.

Ja, maar ik kan het me veroorloven.

Citaat
En je moet eerst een opleiding hebben gedaan om een eigen bedrijf te starten.

Nee hoor, iedereen kan een bedrijf starten.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.900
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Maoz
« Reactie #163 Gepost op: 28 maart 2007, 18:49:56 »
Ik heb minder tijd nodig.

Harry

Re:Maoz
« Reactie #164 Gepost op: 28 maart 2007, 18:53:03 »
Ik heb minder tijd nodig.
En zo houdt Poek tijd over voor een leuk etentje. Bovendien is hij niet te lui om daar energie in te steken, ondanks zijn geringe kookervaring. Kun je een voorbeeld aan nemen proud-veggie.

Re:Maoz
« Reactie #165 Gepost op: 28 maart 2007, 18:54:21 »
PV wil vast ook wel zijn kookkunsten demonstreren op een Vegatopia- etentje.
Ik zou er haast speciaal de oversteek naar Limburg voor wagen. :P
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2007, 18:54:44 door M@ñiak »
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Harry

Re:Maoz
« Reactie #166 Gepost op: 28 maart 2007, 18:56:24 »
Zo'n etentje is voorbij voordat je het weet, hoor.

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Maoz
« Reactie #167 Gepost op: 28 maart 2007, 23:52:14 »
van het lezen van dit topic krijg ik trek om falafel te eten. Jammer genoeg zit er geen een in den haag waar ik morgen ben :(

Gelukkig heb ik nog instant falafel thuis liggen :) Ook lekker :)
Stem op de Partij voor de Dieren

Aiko

Re:Maoz
« Reactie #168 Gepost op: 28 maart 2007, 23:58:51 »
van het lezen van dit topic krijg ik trek om falafel te eten. Jammer genoeg zit er geen een in den haag waar ik morgen ben :(

Wel; op de Lange Poten, tussen het Plein en Spui in zit zo'n falafelboer. Het is misschien niet de Maoz, maar wel een vegetarische toko met falafel.
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2007, 23:59:50 door Aiko [wil wéér sneeuw!] »

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Maoz
« Reactie #169 Gepost op: 28 maart 2007, 23:59:28 »
van het lezen van dit topic krijg ik trek om falafel te eten. Jammer genoeg zit er geen een in den haag waar ik morgen ben :(

Wel; op de Lange Poten, tussen het Plein en Spui in.

Maar dat is geen maoz toch?
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Sam

  • ******
  • 7.055
Re:Maoz
« Reactie #170 Gepost op: 29 maart 2007, 10:06:35 »
Het sterke punt van Maoz is dat ze GEEN vleesvervangers verkopen. Dat is een ijzersterk punt, want ze laten zien dat je lekker kunt eten zonder vlees EN zonder vleesvervangers. Als je er ook nepvlees gaat verkopen, geef je weer eens het signaal af dat je blijkbaar echt een vleesvervanger of vlees nodig hebt om lekker te eten.

Maoz is geen restaurant voor vegetariers, dat nodig eens vleeseters aan moet trekken. Maoz is een falafel restaurant dat heel veel vleeseters trekt, die niet van nepvlees houden maar gek zijn op falafel. Laten we dat zo houden!  
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #171 Gepost op: 29 maart 2007, 11:10:26 »
Ja precies, zolang er niet teveel nadruk op wordt gelegd dat het vegetarisch is hebben vleeseters er niet zoveel problemen mee. Ze zien het gewoon als lekkere snack, en dat is de kracht van de Maoz.
 

Aiko

Re:Maoz
« Reactie #172 Gepost op: 29 maart 2007, 12:47:28 »
Dan is het geen Maoz; er staat joekelsgroot op het bord: Falafel vegetarisch.

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.313
Re:Maoz
« Reactie #173 Gepost op: 30 maart 2007, 10:04:03 »
Bij Maoz in Nijmegen is nu een dingetje geplakt met "salade eenmalig" over de tekst "onbeperkt". Wat een ongein zeg.


Offline Roodbaard

  • ***
  • 260
  • Geslacht: Vrouw
Re:Maoz
« Reactie #174 Gepost op: 30 maart 2007, 12:07:45 »
Ik heb gisteren bij de 'maoz' gegeten... ik vond het al raar dat ze daar na een tijdje ook shoarma gingen verkopen, maar nu is het maoz-logo ook van de gevel afgehaald. Geen maoz meer dus, maar nog steeds goddelijke falafel  :)
In het ruisen van de wind hoor ik melodieën lang verloren, in de stemmen van het woud hoor ik liederen van het onterfde land.

Offline Selly

  • *****
  • 30.772
Re:Maoz
« Reactie #175 Gepost op: 30 maart 2007, 18:47:26 »
Bij Maoz in Nijmegen is nu een dingetje geplakt met "salade eenmalig" over de tekst "onbeperkt". Wat een ongein zeg.



waaaaat, dat is helemaal tegen de maoz filosofie. Dat kan toch ook helemaal niet: als je de falafel krijgt is het broodje zowat helemaal vol.
Vanmiddag maoz in de leidsestraat in amsterdam gegeten, lekker weer, en geen ongein met eenmalige salade.
,,,,فلافل

Offline Jacqueline

  • ***
  • 309
  • Geslacht: Vrouw
    • Lifecoach
Re:Maoz
« Reactie #176 Gepost op: 30 maart 2007, 19:51:15 »
De Maoz die onlangs in Dordt geopend was, is weer weg  :(

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.313
Re:Maoz
« Reactie #177 Gepost op: 31 maart 2007, 15:29:19 »
Bij Maoz in Nijmegen is nu een dingetje geplakt met "salade eenmalig" over de tekst "onbeperkt". Wat een ongein zeg.



waaaaat, dat is helemaal tegen de maoz filosofie. Dat kan toch ook helemaal niet: als je de falafel krijgt is het broodje zowat helemaal vol.
, en geen ongein met eenmalige salade.

Ja, snap er ook niks van. Zou ik ergens kunnen klagen? Zal weer eens gaan kijken als ik me weer eens verveel, maar ik ga nu lekker naar buiten.

Ik nam het mee, dus ik kreeg een bakje voor de salade en saus, waarbij ik het saladebakje dus goed vol maakte, dus het was niet zo erg. Maar ik vind het echt stom.

Offline V

Re:Maoz
« Reactie #178 Gepost op: 25 februari 2008, 20:21:49 »
Bij Maoz in Nijmegen is nu een dingetje geplakt met "salade eenmalig" over de tekst "onbeperkt". Wat een ongein zeg.



waaaaat, dat is helemaal tegen de maoz filosofie. Dat kan toch ook helemaal niet: als je de falafel krijgt is het broodje zowat helemaal vol.
, en geen ongein met eenmalige salade.

Ja, snap er ook niks van. Zou ik ergens kunnen klagen? Zal weer eens gaan kijken als ik me weer eens verveel, maar ik ga nu lekker naar buiten.

Ik nam het mee, dus ik kreeg een bakje voor de salade en saus, waarbij ik het saladebakje dus goed vol maakte, dus het was niet zo erg. Maar ik vind het echt stom.

Ja... klagen kan... maar Maoz staat op het punt failliet te gaan. Althans, die in Nijmegen. Het is veel rendabeler om een falafeltent te verkopen en er een donertent van te maken. Maar het heerlijke Maoz-concept gaat daar natuurlijk mee verloren... :(:(:(
(ik mis die heerlijke groene saus nu al)

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.313
Re:Maoz
« Reactie #179 Gepost op: 25 februari 2008, 20:24:06 »
Het is er altijd hartstikke druk! De huur zal daar wel hoog zijn. Het is trouwens al niet meer zo hoor, alles is nu gewoon weer onbeperkt. Ik was er laatst en ik vond het echt superlekker ook. Zou zonde zijn als Maoz weg zou gaan.
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2008, 20:24:31 door LL de Ling »